ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و بهره‌مندی از اقتصاد پویای این کشور

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان به خاطر پیشرفت اقتصادی شگفت‌انگیز این کشور روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارند و می‌خواهند از فرصت بی‌نظیری که در اقتصاد این کشور اروپایی به وجود آمده است، استفاده کنند.

از زمانی که لهستان به اتحادیه اروپا پیوسته است، اقتصاد آن به شکل مداوم در حال رشد و پیشرفت است و هر روز شاهد افزایش مدرنیزه شدن اقتصاد این کشور هستیم. از سال 2003 تا سال 2017، تولید ناخالص ملی لهستان، بیش از 81 درصد رشد داشته است و همین عامل کارآفرینان را برمی‌انگیزد که وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان و استفاده از فناوری مدرن در این کشور

برخی از کسب و کارها جهت رشد و پیشرفت نیاز به فناوری‌های روز دارند. به عنوان مثال اگر کسب و کاری در زمینه 5G فعالیت کند، نیاز به فناوری‌های روز دارد و باید همگام با تکنولوژی‌های مدرن حرکت کند یکی از محاسن لهستان، برخورداری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها است. در این کشور مشکلی از نظر فناوری و نیروی کار متخصص و ماهر نخواهید داشت.

بزرگ بودن اقتصاد لهستان؛ مسیری برای رشد و پیشرفت

یکی از مزایای مهم لهستان که باعث شده است اشتیاق سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت لهستان بیشتر شود، بزرگ بودن اقتصاد این کشور است. در سال 1995، مجموع واردات و صادرات بین لهستان و سایر اعضای اتحادیه اروپا، کمتر از 50 میلیارد یورو بوده است. این در حالی است که در سال 2017، این عدد به بیشتر از 300 میلیارد دلار رسیده است. این عدد نشان می‌دهد که شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و محصولات خود را به راحتی به سایر کشورهای اروپا صادر کنید.

موسسه یورو اقامت، لهستان را توصیه می‌کند

متخصصان یورو اقامت همه روزه در حال بررسی کشورهای مختلف و مناسب برای راه اندازی کسب و کار هستند. این متخصصان مسائل گوناگونی را برای ثبت شرکت مد نظر قرار می‌دهند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است:

  • اعداد و ارقام مربوط به صادرات و واردات
  • نیروی انسانی متخصص و ماهر
  • فرهنگ کسب و کار و توانایی تطبیق کارآفرینان خارجی با بازار یک کشور
  • مسائل سیاسی کشور مقصد
  • کشورهای همسایه
  • روند رشد و پیشرفت تکنولوژی در یک کشور

مشاوران یورو اقامت با بررسی این موارد، ثبت شرکت لهستان را در اولویت قرار می‌دهند. در صورتی که قصد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دارید، می‌توانید در کنار موسسه یورو اقامت در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید. راحت‌ترین راه برای ارتباط با مشاوران و متخصصان یورو اقامت، شماره‌های تماس مندرج در سایت است.  با تماس با مشاوران این موسسه، اولین قدم در مسر کسب ثروت و کارآفرینی را بردارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و بهره‌مندی از اقتصاد پویای این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights