ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در چه حوزه‌هایی سود فراوان دارد؟

موارد بحث شده

چندی پیش یکی از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که می‎خواست برای ثبت شرکت لهستان اقدام کند، نزد متخصصان یورو اقامت آمد و تصمیم داشت که مشاوره‌هایی در زمینه کسب و کار خود دریافت کند. وی قصد داشت بداند که ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی پرسود است و باید در چه حوزه‌هایی کار کند تا بتواند اقامت لهستان را به صورت دائم از آن خود سازد.

متخصصان یورو اقامت، در این زمینه مشاوره‌هایی به او ارائه دادند که در ادامه این مطلب، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اقتصاد عالی؛ بهترین فضا برای ثبت شرکت لهستان

دولت لهستان در بهبود اقتصاد این کشور بسیار عالی و فعال عمل کرده است. این دولت انگکیزه‌های مختلفی ایجاد کرده است تا بتواند کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را به سوی خود جذب کند. در مقاله «انگیزه سرمایه گذاران برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه گذاری در این کشور» به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است.

اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

یکی از سوالات این فرد در رابطه با بحث ثبت شرکت لهستان این بود که باید در چه حوزه‌ای سرمایه‎گذاری کند تا بتواند اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کند؟

پاسخ به این سوال چندان مشکل نیست. امکان اخذ اقامت دائم در آغاز راه وجود ندارد. فردی که شرکت خود را در لهستان راه اندازی می‌کند باید به مدت پنج سال اقامت موقت را دریافت کند و پس از پایان پنج سال، برای اخذ اقامت دائم اقدام کند که البته این موضوع به شرایط دیگری از جمله میزان آشنایی با زبان این کشور بستگی دارد.

برای این‌که اقامت موقت فردی تمدید شود، لازم است که طبق بیزینس پلنی که در ابتدای ثبت شرکت لهستان به مراجع ذی‌صلاح ارائه کرد، اقدام کند و شرکتی سودده و قوی داشته باشد. البته در صورت وجود مشکلات در ابتدای مسیر کارآفرینیف امکان استفاده از وام‌های دولتی وجود دارد.

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های پرسود و پربازده

نمی‌توان به صورت مطلق، کسب و کاری را پرسود و پربازده معرفی کرد ولی برخی از کسب و کارها در این کشور رونق بیشتری دارند و به همین خاطر کارآفرینان اقبال بیشتری نسبت به آن‌ها نشان می‌دهند. در ادامه به چند مورد از این مشاغل اشاره شده است:

  • فناوری اطلاعات (IT)
  • تحقیق و توسعه
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
  • لوازم خانگی
  • مبلمان
  • صنعت بسته بندی
  • صنایع شیمیایی

موسسه یورو اقامت با سابقه درخشان خود در زیمنه راه اندازی شرکت در لهستان می‌تواند تمامی خدمات مربوط به ثبت شرکت و اقامت را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در چه حوزه‌هایی سود فراوان دارد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights