ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در زمینه فروش پارچه و پوشاک

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های متنوعی صورت می‌گیرد و موسسه یورو اقامت تاکنون شرکت‌های متنوعی را در این کشور به ثبت رسانده و اقامت لهستان را برای افراد زیادی گرفته است. یکی از زمینه‌های خوب و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان ، فروش پارچه و پوشاک به حساب می‌آید. در این مطلب تصمیم داریم به این حوزه‌ و روش‌های متنوع آن بپردازیم.

انواع روش‌های راه اندازی کسب و کار فروش پارچه و پوشاک

در صورتی که قصد دارید پس از ثبت شرکت لهستان به فروش پارچه و پوشاک بپردازید، چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که در ادامه به این مسیرها اشاره می‌شود:

  • برندسازی در لهستان
  • راه اندازی شعبه‌ای از کسب و کار شخصی در لهستان
  • فرنچایز

هر کدام از روش‌های بالا، مزایا و معایب خود را دارد و برای رشد و پیشرفت در هر کدام نیاز به اطلاعاتی است که به صورت مختصر و مفید در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود. نکته مشترکی که بین تمامی روش‌های ثبت شرکت وجود دارد این است که کارآفرین می‌تواند از طریق ثبت شرکت، اقامت لهستان را دریافت کند.

برندسازی؛ مسیری دشوار اما باارزش برای ثبت شرکت لهستان

برندسازی در واقع ثبت شرکت با این نام تجاری (برند) دلخواه است. پس ازثبت شرکت لهستان ، باید تمامی تلاش خود را برای معروفیت برند خود به کار ببندید. باید بهترین و در حال مناسب‌ترین پارچه‌ها و لباس‌های بازار جهانی را به بازار لهستان عرضه کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید. در این روش همه چیز بر عهده شما است.

راه اندازی شعبه‌ای از کسب و کار شخصی در لهستان

یکی از راه‌های راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان این است که فرض کنید در زمینه پارچه و پوشاک در کشور دیگری غیر از لهستان (مثلاً ایران) کار می‌کنید و تمایل دارید که این کسب و کار را در کشور دیگری رشد و توسعه دهید. می‌توانید با ثبت شرکت لهستان ، کسب و کار خود را به این کشور بکشانید و آن را رشد و توسعه دهید.

فرنچایز؛ آسان و پردرآمد

روش فرنچایز در واقع اخذ نمایندگی یک برند معتبر پوشاک و پارچه محسوب می‌شود. این روش فوق‌العاده درآمدزا است. در مقاله « ثبت شرکت لهستان در زمینه پوشاک و پارچه (روش فرنچایز)» به صورت مفصل به این موضوع می‌پردازیم.

موسسه یورو اقامت، امکانات لازم برای ثبت شرکت لهستان از روش‌های گوناگون را فراهم کرده است. در صورتی که نیاز به اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت دارید، این موسسه می‌تواند تمام امور لازم را برای شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات، کافی از طریق شماره‌های تماس مندرج با سایت، با مشاوران و متخصصان ما در این موسسه تماس حاصل فرمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در زمینه فروش پارچه و پوشاک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights