Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز

امروزه برای ثبت شرکت لهستان راه‌ها و روش‌های زیادی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن شرکت خود را در لهستان راه اندازی کنید و اقامت لهستان را بگیرید، فرنچایز است. در روش فرنچایز شما به عنوان کارآفرین، نمایندگی یک برند معتبر را می‌گیرید و فعالیت خود در حوزه عکاسی را با نام تجاری آن برند انجام می‌دهید. این کار مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد که در ادامه به بیان این مزایا و معایب می‌پردازیم.

فرنچایز؛ روشی برای آسودگی پس از ثبت شرکت لهستان

مزیت روش فرنچایز این است که مشتریان خیلی راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند؛ زیرا شما با نام تجاری یک برند معتبر و پرسابقه کار می‌کنید. به این صورت مشتری می‌داند که شما هم یک نمایندگی معتبر از آن برند خوش‌نام هستید و به شما اعتماد می‌کند.

وقتی مشتری به شما اعتماد کرد کار خودش را به شما می‌سپارد و در نتیجه شما خیلی راحت و بدون هیچ دغدغه خاصی به درآمد مورد نظرتان دست پیدا می‌‎کنید. بنابراین رسیدن سریع به درآمد و جلب اعتماد زودهنگام مشتری باعث می‌شود که شما پس از ثبت شرکت لهستان به راحتی به درآمد دست پیدا کنید.

با روش فرنچایز هزینه‌ها به حداقل می‌رسد

یکی از مزایای روش فرنچایز این است که هزینه‌های کسب و کار مانند بازاریابی و تبلیغات را به حداقل می‎‌رساند؛ زیرا شما نماینده برند معتبری هستید که وقتی برای خودش در سطح بین المللی تبلیغ می‌کند در واقع دارد به رشد و پیشرفت کسب و کار شما هم کمک می‌کند. بنابراین هزینه‌های شما برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان به حداقل میزان می‌رسد.

باید حق فرنچایز بپردازید

تنها عیب روش فرنچایز این است که باید در بازه‌های زمانی مشخص مثلاً ماهانه، مبلغ مشخصی از درآمد خودتان را به عنوان حق فرنچایز به برند اصلی یا صاحب برند بپردازید. ابن مبلغ ممکن است بخشی از درآمد شما در یک دوره زمانی معین و مشخص باشد.

در صورت تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق روش فرنچایز با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در وب‌سایت این مجموعه و همچنین در ادامه این مطلب قرار گرفته است تماس بگیرید تا متخصصان و مشاوران یورو اقامت تمامی اطلاعات لازم پیرامون فرنچایز را در اختیار شما قرار دهند.

متخصصان مجموعه یورو اقامت می‌توانند در اخذ نمایندگی برندهای معتبر و جلسه مذاکره فرنچایز به شما کمک کنند تا بتوانید قراردادی با سود بالا برای خودتان رقم بزنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ