Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد در سال 2020

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد به یکی از دغدغه‌های کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. درست است که با ثبت شرکت لهستان در زمینه‌های مختلف می‌توانید وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان شوید ولی موضوعی که در این بین وجود دارد این است که کارآفرینان تمایل شدیدی به ورود به حوزه‌های کاری پردرآمد دارند.

حوزه‌های پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020

1. ساخت و ساز (ساختمان‌سازی)

ساخت و ساز در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله لهستان پردرآمد است. نکته‌ای که باید  پس از ثبت شرکت لهستان مد نظر قرار دهید، جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص در این کشور است. برای آن‌که یک شرکت ساختمانی به درآمد بالایی برسد به پشت‌کار و حوصله زیادی نیاز است.

2. مشاوره در زمینه‌های گوناگون

یکی از حوزه‌هایی که در تمام طول تاریخ درآمد خوبی به همره داشته، مشاوره بوده است. می‌توانید با ارائه خدمات مشاوره‌ای در کشور لهستان به درآمد خوبی دست پیدا کنید. مشاوره شامل موارد زیر می‌شود:

  • روان‌شناسی
  • کسب و کار
  • تحصیل
  • تغذیه
  • پزشکی

زمینه‌های بسیاری هست که با ورود به آن‌ها می‌توانید پس از ثبت شرکت لهستان به درآمد خوبی برسید.

3. آموزش در زمینه‌های مختلف

در حال حاضر آموزش در سراسر جهان از جمله لهستان به عنوان یکی از پردرآمدترین زمینه‌ها شناخته می‌شود. در صورتی که بتواند یک شرکت آموزشی در لهستان راه اندازی کنید و در یک زمینه خاص (مورد نیاز) شروع به آموزش کنید، خیلی زود می‌توانید دانشجو یا هنرجو بپذیرید و درآمد خوبی برای خود کسب نمایید.

سال 2020 سال اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است. هر کسب و کاری که می‌خواهید راه اندازی کنید، ابتدا از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید و مخاطبان را از طریق اینترنت به سمت خود فرابخوانید.

4. درمان و دارو

قرار است که در چند سال آینده، لهستان به قطب دارو در اروپا تبدیل شود. بنابراین شما نیز می‌توانید یکی از فعالان این حوزه باشید و با تولید دارو در این کشور یا عرضه داروهای گیاهی پس از اخذ مجوزهای لازم، به موفقیت برسید.

یورو اقامت؛ موسسه‌ای برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در کوتاه‌ترین زمان

موسسه یورو اقامت با بهره‎‌مندی از متخصصان و مشاوران زبده در زمینه ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار در کنار شما باشد تا بتوانید کسب و کار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در این کشور راه اندازی کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های پردرآمد در سال 2020
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ