ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز چه مزایایی دارد؟

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان با استفاده از روش فرنچایز مزایای فراوانی دارد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌‌ها برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان به حساب می‌آید. در این مطلب تصمیم داریم مزایای راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز در لهستان را بیان کنیم.

برندسازی لازم نیست

وقتی ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز انجام شود، صاحب برند تمامی تلاش‌های لازم را برای مطرح کردن برند خود کرده و اکنون موقع برداشت محصول فرارسیده است. به همین خاطر شما به عنوان رییس نمایندگی این برند، نیازی به برندسازی ندارید. کافی است خود را در منطقه‌ای که مشغول به کار هستید، مطرح کنید.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز و حمایت‌های دولتی

دولت لهستان در چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای حمایت از کسب و کارها و کارآفرینان انجام داده است. یکی از این تلاش‌ها اعطای اقامت لهستان به کارآفرین‌هایی است که در این کشور نقش مثبت و موثر دارند.

یکی دیگر از حمایت‌های دولتی که در لهستان شامل حال کسب و کارها می‌شود، وام‌ها و تخفیف‌های مالیاتی است.

با فرنچایز، همه چیز به صورت کامل به شما آموزش داده می‌شود

وقتی کسب و کار خود را از طریق فرنچایز راه اندازی کنید و پیش ببرید، این مزیت را دارد که شرکت صاحب برند تمامی جزئیات از جمله روش فروش، روش برقراری ارتباط، نحوه تولید محصول و غیره را به شما آموزش می‌دهد و در نتیجه می‌توانید با آگاهی کامل وارد کار شوید. این موضوع باعث می‌شود که نیازی به آزمون و خطا در حین کار نداشته باشید.

حمایت‌های مالی برخی از برندها

برخی از برندهایی که نمایندگی خود را به افراد اعطا می‌کنند، از این نمایندگی حمایت مالی می‌گذارند و تسهیلات گوناگونی در اختیار او قرار می‌دهند تا بتواند راحت‌تر کار خود را آغاز کند.

برخی از برندها درصد فرنچایز را تا میزان قابل قبولی کاهش می‌دهند تا نمایندگی بتواند در ابتدای سود بیشتری از کسب و کار خود برداشت کند.

امکان پژوهش و توسعه در روش فرنچایز

برخی از کارآفرینان تصور می‌کنند که پس از ثبت شرکت لهستان از طری فرنچایز نمی‌توانند عملیات و کارهای خود را توسعه و تغییر دهند. حال آن‌که نمایندگی می‌تواند تمرکز خود را بر بهبود و پیشرفت عملیات بگذارد و این امکان را برای برند فراهم کند که زمان و هزینه خود را صرف توسعه محصولات جدید کند.

رئیس شما هستید!

در روش فرنچایز، صاحب نمایندگی به نوعی مدیر سازمان است و اختیار کامل دارید. بنابراین به هیچ عنوان نگران سوال و جواب از مقام‌های مسئول برند نداشته باشید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را از روش فرنچایز راه اندازی کنیدو پس از آن اقامت لهستان را دریافت کنید، موسسه یورو اقامت این امکان را برای شما فراهم کرده است. کافی است با مسئولان این موسسه تماس بگیرید و تمامی ابهام‌های خود را برطرف کنید. با یورو اقامت می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه شرکت را ثبت و اقامت را بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز چه مزایایی دارد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights