Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های جهان

موارد بحث شده

در حال حاضر فناوری‌های نوآورانه، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین دغدغه‌های کشورهای مختلف جهان محسوب می‌شود. متقاضیان ثبت شرکت لهستان که فرآیند اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را در موسسه یورو اقامت تکمیل کردند، بر این باور هستند که لهستان از نظر فناوری، یکی از به‌روزترین و بهترین کشورهای جهان است.

بهترین استعدادهای جهان را در لهستان پیدا کنید

یکی از نکات مهم و جالب توجه این است که بهترین استعدادهای جهان برای کسب و کار به لهستان می‌آیند و همین عامل سبب شده است که زادگاه جدیدترین و نوآورانه‌ترین پدیده‌های جهان از جمله فناوری، لهستان باشد.

تمام فناوری‌های لازم برای توسعه و رشد کسب و کار در لهستان وجود دارد

حدوداً  49000 کسب و کار گوناگون در این کشور وجود دارد که هر کدام به شکلی از فناوری است. مشاوران ما در موسسه یورو اقامت به متقاضیان ثبت شرکت لهستان تأکید می‌کنند که جدیدترین فناوری‌های جهان در لهستان قرار دارد و در صورتی که نیاز به توسعه کسب و کار خود از طریق فناوری دارید، اصلاً نگران نباشید؛ زیرا تمام زیرساخت‌های لازم در این کشور فراهم شده است.

نظرات کارشناسان ثبت شرکت لهستان در مورد فناوری در این کشور

کارشناسان موسسه یورو اقامت توجه ویژه‌ای به ثبت شرکت لهستان دارند. آن‌ها برای توصیه خود به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، دلایل گوناگونی برای برتری لهستان بر سایر کشورهای جهان دارند آن‌ها بر این باور هستند که در صورت ثبت شرکت لهستان، می‌توانید به تمامی فناوری‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید

دسترسی به جدیدترین فناوری‌ها زمانی اهمیت پیدا می‌کند که یک کسب و کار بر پایه فناوری ساخته شود به عنوان مثال کسب و کارهایی که در زمینه واقعیت مجازی و افزوده کار می‌کنند یا کسب و کارهایی که در زمینه خودروهای خودران فعالیت دارند، نیاز دارند که به جدیدترین فناوری‌ها دسترسی داشته باشند و لهستان این توانمندی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

دولت لهستان، حامی کارآفرینان و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری

دولت لهستان همواره در حال فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری در کشور مورد بحث است. این دولت با کمک گرفتن از متخصصان و نخبگان می‌کوشد که جدیدترین فناوری‌ها را در کشور خود مستقر کنند تا صاحبان کسب و کار هیچ کمبودی از این نظر نداشته باشند و بتوانند پرقدرت به کار خود ادامه دهند.

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت شوید، کافی است که برای گرفتن مشاوره با شماره‌های تماس ما که در سایت نیز قرار دارد تماس بگیرید و ایده‌ها و سوالات خود را از متخصصان ما بپرسید. برای ثبت شرکت لهستان، نگران هیچ‌چیز نباشید و همه چیز را به یورو اقامت بسپارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های جهان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ