Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان، راهی برای درک و پایداری

موارد بحث شده

یکی از دلایل اصرار کارشناسان و متخصصان بر ثبت شرکت لهستان این است که سرمایه‌گذار می‌تواند در سایه اقدامات دولت این کشور به ثبات و پایداری فکر کنند. یکی از بهترین مواردی که برای موفقیت پس از ثبت شرکت لهستان اهمیت دارد، ثبات و پایداری اقتصادی و سیاسی این کشور است.

ثبات اقتصادی و سیاسی یا دو شرط پیروزی

یکی از سوالاتی که متقاضیان راه‌اندازی کسب وکار در کشورهای خارجی می‌پرسند، این است کدام کشور از نظر اقتصادی و سیاسی ثبات دارد. کارآفرینان خیلی خوب می‌دانند که وجود ثبات اقتصادی و سیاسی در یک کشور، موجب انعطاف‌پذیری و رونق کسب وکار می‌شود و کارآفرین را به سمت لبه‌ پیروزی هدایت می‌کند.

پیشنهاد ما در اکثر مواقع به سرمایه‌گذاران این است که به ثبت شرکت لهستان فکر کنند، چند نکته زیر، مزایایی است که به ثبات اقتصادی و سیاسی این کشور دوام و قوام بخشیده است:

  • لهستان، بیشترین بودجه را از طرف اتحادیه اروپا دریافت می‌کند و همین موضوع یکی از عوامل محرک برای رشد اقتصادی این کشور به حساب می‌آید.
  • قرارگرفتن این کشور در اتحادیه اروپا باعث شده است که از ثبات سیاسی این منطقه هم تاثیر بگیرد و بتواند به کشوری پایدار و برقرار تبدیل شود.
  • نیروهای نظامی نانو از این کشور حمایت می‌کنند و به همین خاطر به لحاظ امنیتی هم فضای بسیار خوبی برای کارآفرینان متقاضی ثبت شرکت لهستان ایجاد کرده است.
  • دولت لهستان برای آسودگی خاطر متقاضیان ثبت شرکت لهستان تصمیم گرفته است که امکان ارائه اقامت لهستان به کارآفرینان سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

چشیدن طعم بهبود و پایدار و مستمر با ثبت شرکت لهستان

بانک جهانی در گزارش خود اعلام کرد در سال 2016 تا 2017 ، دولت لهستان بیشترین تلاش را در راستای بهبود فضای کسب و کار و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی انجام داده است. با توجه به اقامت دولت این کشور، ثبت شرکت در کشور لهستان به راحتی به رشد و پیشرفت اقتصادی این کشور و شخص کارآفرین ختم میشود. کارآفرین علاوه بر دستیابی به سود سرشار می‌تواند اقامت لهستان را هم دریافت کند.

فضای کسب وکار در لهستان به گونه‌ای است با قدری تلاش و کار می‌توان به فروش خوبی رسید و حتی به راحتی دل به صادرات و فرستادن محصولات به کشورهای خارجی زد. موفقیت در لهستان با توجه به بهبود مستمر این بازار کاربرد دشواری نیست. در صورتی که کسب وکار بتواند مفید بودن خود را اثبات کند و رضایت شهروندان این کشور را جلب کند ، فرد ثبت کننده شرکت به راحتی می‌تواند اقامت لهستان را هم دریافت کند.

در صورتی که دنبال اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت هستید، مرکز می‌تواند تمامی اقدامات لازم را برای شما انجام دهد. در صورتی که یک مرکز معتبر بتواند فرآیندهای اداری ثبت شرکت را برای شما انجام دهد. دیگر نیازی به تلف کردن وقت، هزینه و انرژی خود ندارید و می‌توانید با خاطری آسوده برای پایه‌گذاری یک شرکت کارآمد و موفق تلاش کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان، راهی برای درک و پایداری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ