Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین مشاغل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 تا 2030 (2)

موارد بحث شده

در مقاله «  بهترین مشاغل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 تا 2030 » به دو مورد از بهترین مشاغلی که می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار و بیزنس در لهستان انتخاب کنید، اشاره شده است. تمامی مشاغلی که در این مقالات مورد اشاره قرار می‌گیرند، این امکان را برای مخاطب فراهم می‌کنند که از طریق راه اندازی کسب و کار در آن‌‎ها، اقامت لهستان را دریافت کنند.

در این مقاله نیز تصمیم داریم به دو مورد از کسب و کارهای عالی و پردرآمد دیگر اشاره کنیم که با ثبت شرکت در آن‌ها می‌توانید درآمد خوبی برای خودتان رقم بزنید.

1. صنعت ساخت پهپادهای سرگرمی و صنعتی

یکی از صنایع عالی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان این است که وارد حوزه ساخت و تولید پهپادهای سرگرمی و علمی شوید. این پهپادها برای کارهای تبلیغاتی، تصویربرداری، فیلم‌برداری، رسانه، امنیت و غیره فوق‌‌العاده کارآمد و مفید هستند و به همین خاطر در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این زمینه نو و تازه راه اندازی کنید، می‌توانید درآمد بسیار خوب و سرشاری برای خودتان رقم بزنید.

شایان ذکر است که ورود به عرصه پهپادها نیازمند تخصص و دانش بالایی است و به همین خاطر در صورتی که تخصصی در این زمینه ندارید باید از مشاوران، متخصصان و کارشناسان زیادی کمک بگیرید تا کسب و کار خودتان را به موفقیت برسانید.

2. صنعت آموزش؛ صنعتی جاودانه برای ثبت شرکت لهستان

هدف ما از این مقاله پرداختن به بیزنس‌هایی است که بین سال‌های 2020 تا 2030 به موفقیت می‌رسند اما آموزش، صنعتی است که هیچ گاه از رده خارج نمی‌شود و از ابتدای هستی تا پایان همراه بشر خواهد بود و سودآوری بسیار خوب و قابل توجهی خواهد داشت. به همین خاطر در صورتی که به این حوزه علاقه دارید می‌توانید با ثبت شرکت لهستان و راه اندازی یک موسسه آموزشی به اهداف خود برسید.

صنعت آموزش صنعتی است که همیشه تقاضا برای آن وجود دارد. موضوعی که باید در مورد آن با متخصصان صحبت و مشورت کنید، موضوعی است که باید برای آموزش روی آن کار کنید. به عنوان مثال آموزش زبان‌های مختلف (انگلیسی، آلمانی و غیره) یکی از حوزه‎‌های خوب و پرتقاضا محسوب می‌شود.

در صورتی که قصد دارید با چند حوزه پرطرفدار و البته پردرآمد دیگر برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان آشنا شوید کافی است روی « بهترین مشاغل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 تا 2030 (3) » کلیک کنید. همچنین برای اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران و متخصصان یورو اقامت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین مشاغل برای ثبت شرکت لهستان در سال 2020 تا 2030 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ