Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

دولت لهستان این روزها با تمام توان خود می‌کوشد که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بین المللی را به ثبت شرکت لهستان دعوت کند. یکی از راهکارهای این دولت برای افرایش کسب و کار، اعطای اقامت لهستان به افرادی است که فرآیند ثبت شرکت لهستان را به اتمام می‌رسانند. پویایی اقتصاد لهستان، منافع زیادی برای صاحبان کسب و کار در این کشور دارد و برخی از مشاغل را به درآمد خوبی رسانده است.

در این مطلب تصمیم داریم که به بهترین صنایع لهستان برای راه اندازی کسب و کار اشاره کنیم. این صنایع درآمد بسیار خوبی دارند و اقامت لهستان را برای شما تضمین می‌کنند؛ زیرا برای تمدید و دائمی کردن اقامت، باید نشان دهید که کسب و کار شما برای اقتصاد لهستان مفید و سودآور است.

کسب و کارهای آنلاین؛ یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان

یکی از بهترین زمینه‌های کسب و کار در دنیای فعلی، کسب و کارهای آنلاین هستند. درآمدزایی در این زمینه به امکانات چندانی نیاز ندارد و با کمترین هزینه می‌توانید به درآمدهای چشمگیر و خیره‌کننده دست پیدا کنید.

سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بسیاری از طریق راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین اقدام به فروش تجهیزات و لوازم مختلف می‌کنند و درآمد بسیار خوبی کسب می‌کنند. ثبت شرکت لهستان و راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند فواید زیادی به همراه داشته باشد.

برنامه نویسی و حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات (IT)

امروزه لهستان توجه زیادی به حوزه فناوری اطلاعات دارد و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که وارد این حوزه می‌‎شوند، به بهترین شکل ممکن از طرف دولت حمایت می‌شوند. کشور لهستان برای این افراد، اقامت لهستان را به همراه وام‌های دولتی و تخفیف‌های مالیاتی در نظر گرفته است.

مد و پوشاک

ثبت شرکت لهستان در زمینه مد و پوشاک می‎‌تواند موارد زیر را شامل شود:

  • فروش
  • توزیع
  • صادرات و واردات
  • تولید
  • طراحی
  • مشاوره

هر کدام از موارد فوق می‌تواند زمینه خوبی برای رشد و توسعه در لهستان باشد. لهستان به حوزه مد و پوشاک اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد و در صورتی که بتوانید در این زمینه وارد شوید، احتمالاً با تلاش می‌توانید درآمد خوبی را برای خود رقم بزنید.

حوزه تولید

در مقاله «حوزه تولید؛ یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان» به صورت کامل به این موضوع اشاره شده است و افراد فعال در زمنینه تولید می‌توانند با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی کسب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین صنایع لهستان می‌توانید با شماره‌های موسسه یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید. یورو اقامت می‌تواند بهترین خدمات ممکن را در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان به شما ارائه دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ