ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی را باید انجام دهم؟ (1)

موارد بحث شده

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی را باید انجام دهم؟ (1)

یکی از سوالاتی که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قبل از ثبت شرکت لهستان  می‌پرسند این است که بعد از راه اندازی کسب و کار در لهستان باید چه کارهایی را انجام دهم تا زمینه موفقیت خود را در این کشور فراهم کنم و پس از پنج سال به راحتی و بدون هیچ دغدغه فرآیند اخذ اقامت لهستان را پشت سر بگذارم؟

در این مقاله تصمیم داریم به نکاتی اشاره کنیم که پس از ثبت شرکت لهستان  باید رعایت کنید تا بتوانید خیلی راحت و با آسودگی خاطر به موفقیت دست پیدا کنید.

بایدها پس از ثبت شرکت لهستان

همان‌طور که در ابتدا بیان شد پس از راه اندازی کسب و کار در لهستان باید یک سری از کارها را در اولویت قرار دهید و با دقت و توجه بسیار انجام دهید. در ادامه تصمیم داریم به یک سری از این بایدها اشاره کنیم:

توجه خود را در ابتدا روی جذب مشتری بگذارید

در ابتدای کسب و کار هیچ چیز مهم‌تر و اساسی‌تر از جذب مشتری نیست. وقتی بتوانید روز به روز به تعداد مشتریان خود اضافه کنید پس از مدتی خیلی راحت می‌توانید از طریق این مشتریان، افراد دیگری را هم به کسب و کار خود جلب کنید و محصول خود را به فروش برسانید.

نکته‌ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که باید در ابتدای کار و پس از ثبت شرکت لهستان  تمرکز خود را روی مشتری بگذارید و از فکر فروش خارج شوید. در ابتدا به فروش بالا فکر نکنید. شما باید تمام تلاش خود را برای ماندن در بازار انجام دهید.

برای ماندگاری مشتریان باید روی کیفیت و روش درست قیمت‌‎گذاری محصولات کار کنید.

به دنبال ارائه راهکارهای خوب باشید و فروش را در اولویت دوم بگذارید

اگر می‌خواهید در آینده به موفقیت‌های بزرگ برسید باید سعی کنید نقش یک مشاور خوب را برای مشتریان داشته باشید. وقتی مشتری ببیند که شما یک دوست و مشاور دلسوز هستید، به سمت شما جذب می‌شود و به خرید از شما متمایل می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید کافی مقاله « بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی را باید انجام دهم؟ (2) » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان با شماره‌های تماسی که در سایت یورو اقامت قرار گرفته است تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی را باید انجام دهم؟ (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights