Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (2)

موارد بحث شده

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (2)

در مقاله « بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (1) » تلاش کردیم به دو مورد از نکات مهمی اشاره کنیم که باید پس از راه اندازی بیزنس در کشور لهستان از انجام آن‌‎ها خودداری کنید. در این مقاله هم تصمیم داریم به نکات دیگری اشاره کنیم که باید از آن‌ها بپرهیزید تا بتوانید خیلی سریع و راحت اقامت لهستان را برای خودتان به یک اقامت دائمی و همیشگی تبدیل نمایید.

برای ثبت شرکت لهستان و تبدیل شدن به اولین شرکت بازار عجله نکنید

امروزه دیگر قرار گرفتن در اولین جایگاه بازار در یک زمینه خاص نمی‌تواند کمکی به شما بکند. شاید در کوتاه مدت بتوانید سود کسب کنید ولی به زودی رقبای زیادی پیدا می‌کنید و این رقبا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب به برتری دست پیدا خواهند کرد.

بنابراین پس از ثبت شرکت لهستان تمام تلاش خود را برای رسیدن به برتری در بازار بکنید و هیچ گاه تلاشی برای تبدیل شدن به اولین شرکت بازار نکنید. اولین بودن وقتی خوب است که شما در کنار اولین شرکت، بهترین خدمات و محصولات را ارائه دهید.

مراحل اداری و قانونی را جدی بگیرید

یکی از کارهای مهمی که باید پس از ثبت شرکت لهستان انجام دهید این است که هر کاری که می‎خواهید انجام دهید، به قانون و فرآیندهای قانونی توجه داشته باشید. طی کردن این فرآیندها ممکن است سخت و زمان‌‎بر باشد ولی در عوض به شما کمک می‌کند که بتوانید همه کارهای خود را به صورت کاملاً قانونی انجام دهید و در آینده دچار مشکل نشوید.

برخی از کارآفرینان به دلیل بی‌توجهی به مسائل قانونی کاری انجام می‌دهند و همین کار جریمه‌‎ها و خسارت‌های سنگینی به کسب و کار آن‌ها وارد می‌کند. گاهی به دلیل مشکلات قانونی مجبور به ترک لهستان می‌شوند.

بنابراین تمام تلاش خود را برای رشد و پیشرفت کسب و کار خودتان انجام دهید ولی این کارها باید کاملاً قانونی باشد تا اشکالی در بیزنس شما ایجاد نشود.

موسسه یورو اقامت در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را برای رشد و پیشرفت کسب و کارهای مختلف انجام داده است. این مجموعه که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان فعالیت می‌‎کند، تلاش می‌کند که راهنمایی‌های لازم را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بکند تا از وقوع مشکل برای آن‌ها جلوگیری نماید و به رشد و پیشرفت آن‌ها کمک کند. در صورتی که مایل به اطلاعات کامل‌تر هستید، می‎توانید با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بعد از ثبت شرکت لهستان چه کارهایی انجام ندهیم؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights