ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (2)

موارد بحث شده

مقاله « بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (1) » به این موضوع اختصاص داشت که اگر یک کارآفرین تمایل داشته باشد که کسب و کار کارواش خود را از طریق برندسازی راه اندازی کند، چه مسیر و فراز و نشیب‌هایی پیش رو خواهد داشت. نکته‌ای که در مورد روش‌های مختلف ثبت شرکت در لهستان وجود دارد این است که کارآفرین از هر روش می‌تواند اقامت لهستان را دریافت کند. این موضوع نشان می‌دهد که دولت لهستان دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را از هر جهت باز گذاشته است تا بتوانند از هر روشی که تمایل داشتند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.

در این مقاله تصمیم داریم که به موضوع راه اندازی کسب و کار ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش از طریق فرنچایز بپردازیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند با استفاده از این روش خیلی سریع و راحت به درآمد بالا دست پیدا کنند. فرنچایز به صورت خلاصه به معنای اخذ نمایندگی است. در این روش شما نمایندگی یک برند معروف که در زمینه کارواش فعالیت می‌کند را می‌گیرد و با آن برند در لهستان کار می‌کنید.

فرنچایز کارواش؛ روشی عالی برای همه کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت لهستان

در روش فرنچایز درآمد بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای وجود دارد و به همین خاطر اگر کسب و کار خودتان را در این کشور و از طریق فرنچایز راه اندازی کنید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن کسب و کار خود را راه اندازی کنید و درآمد ایده‌آل خود را کسب نمایید. اما برای رسیدن به درآمد از این روش چند نکته هست که باید به آن توجه داشته باشید:

1. در روش فرنچایز باید بخشی از درآمد خود را به صاحب برند اصلی بدهید

یکی از معایبی که برای ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز ذکر می‌شود این است که در صورتی که کارواش خود را از این روش راه اندازی کردید باید بخشی از درآمد خود به صاحب برند اصلی بپردازید. این میزان در جلسه مذاکره و اخذ قرارداد مشخص می‌شود.

2. در این روش همه شما را می‌شناسند

در روش فرنچایز شما نماینده یک برند معروف و بزرگ بین المللی هستید و اکثر افراد با شما آشنا هستند. ممکن است عده کمی با شما آشنا نباشند که می‌توانید با تبلیغات خودتان را به این عده از افراد هم معرفی کنید. این شناخت باعث اعتماد و در نهایت استفاده از خدمات کارواش و شستشوی اتومبیل شما خواهد شد.

در صورتی که قصد دارید از جزئیات این روش مطلع شوید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید تا اطلاعات مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق فرنچایز به صورت کامل در اختیار شما قرار گیرد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بررسی روش‌های مختلف ثبت شرکت لهستان در زمینه کارواش (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights