ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای ثبت شرکت لهستان باید به چه ارگان‌هایی مراجعه کرد؟

موارد بحث شده

هر کاری که بخواهد به صورت رسمی انجام شود، نیاز به مراجعه به یکی از سری از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی دارد. ثبت شرکت لهستان نیز از این موضوع مستثنی نیست. وقتی فرد بخواهد شرکت خود را در کشور لهستان راه اندازی کند و سپس برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام کند باید یک سری از مراحل و فرآیندهای اداری را پشت سر بگذارد.

در این مقاله تلاش شده است که اسامی مراجعی که باید برای ثبت شرکت لهستان به آن‌ها مراجعه کنید، به صورت کامل آورده شود. البته در پایان این مطلب یک خبر جالب و خوشحال‌کننده برای شما وجود دارد.

اولین مرحله: اقدام برای ثبت نام جهت امور مالیاتی

ابتدا باید در اداره مالیات لهستان، نام خود را جهت آمادگی برای مالیات بر درآمد شرکت، مالیات بر ارزش افزوده و تمامی انواع مالیات‌های لازم ثبت نام کنید. با این کار اعلام می‌کنید که آماده پرداخت هر نوع مالیات هستید. قبل از ثبت شرکت لهستان، یکی از مهم‌‎ترین مراحل همین مرحله امور مالیاتی است.

ثبت شرکت لهستان در دادگاه ملی

در مرحله بعدی، باید به دادگاه ملی لهستان مراجعه کنید و ثبت شرکت لهستان را در آن انجام دهید. برای اخذ اقامت لهستان، حتماً باید این مرحله طی شده باشد.

ثبت شرکت لهستان در دفتر بیمه اجتماعی

این گام برای استفاده از خدمات بیمه اجتماعی، بیمه کردن شرکت و نیروهای کاری آن الزامی است. در صورتی که این مرحله انجام شود، مسئله جذب نیروی کاری تسهیل خواهد شد.

سازمان بازرسی بهداشت ملی لهستان

برای ثبت شرکت لهستان، اخذ گواهی‌های بهداشتی لازم است. سازمان بازرسی بهداشت ملی این کشور برای ارائه تأییدیه از شرکت و محل کار شما بازدید می‌کند، اصلاحات لازم را به شما ارائه می‌دهد و در صورت رفع اصلاحات تأییدیه مربوط را به شما ارائه می‌دهد.

سازمان بازرسی ملی کار

در این سازمان، نام شرکت شما به عنوان یک شرکت رسمی ثبت می‌شود و تمامی امور لازم در این سازمان انجام می‌شود.

اخذ شماره شناسایی ملی

در این مرحله برای ثبت شرکت لهستان به صورت رسمی، یک شماره شناسایی ملی برای شرکت شما در نظر گرفته می‌شود و تمامی کارهای شرکت شما با این شماره انجام می‌گیرد.

خبر خوشحال‌کننده: یورو  اقامت، کار را خیلی آسان کرده است

در صورتی که قصد ثبت شرکت در کشور لهستان را دارید و می‌خواهید اقامت لهستان را از این طریق دریافت کنید. از طرفی تمایل به پیگیری موارد اداری و سختی‌های آن ندارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید و با مشاوران یورو اقامت در مورد شیوه پیشبرد کار مشورت کنید. متخصصان این موسسه می‌توانند شرکت شما را بدون حضور خودتان در مراحل اداری، در سریع‌ترین زمان، به ساده‌ترین شیوه و با مناسب‌ترین هزین ممکن ثبت کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای ثبت شرکت لهستان باید به چه ارگان‌هایی مراجعه کرد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights