Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای ثبت شرکت لهستان، اینترنت در اولویت است

موارد بحث شده

برای راه‌اندازی کسب وکارهای جدید و نوپا یا همان استارتاپ‌ها می‌توانید از طریق ثبت شرکت لهستان اقدام کنید. امروزه کسب وکارهای نوپا به شکل فزاینده‌ای در سراسر جهان شکل می‌گیرد و روز به روز بر تعداد افرادی که در این زمینه کار می‌کنند، افزوده می‌شود. ما در مطلبی دیگر در مورد «چند ایده عالی برای کارآفرینی و ثبت شرکت لهستان»، بحث کردیم و راهکارهایی برای موفقیت پس از راه‌اندازی کسب وکار در این کشور و راه رسیدن به اقامت لهستان ارائه دادیم.

اگر قصد دارید در زمینه IT فعالیت کنید و کسب و کاری زیاد پر رونق راه‌اندازی کنید، پیشنهاد ما به شما ثبت شرکت لهستان است. برای راه‌اندازی کسب وکار خود در زمینه IT چند راهکار پیش روی شماست که قصد داریم در این مطالب به چند مورد از این بهترین کسب وکارهایی که در زمینه IT وجود دارد اشاره می‌کنیم.

فروش تجهیزات سخت افزاری

یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان، همکاری با شرکت‌های سخت افزاری و فروش محصولات آنهاست. فعالیت در این زمینه، عصر فناوری بسیار سودآور است و می‌تواند اقامت لهستان را برای کارآفرین تضمین کند.

مدیریت و مشاوره در زمینه IT

یکی از فعالیت‌هایی که در زمینه IT می‌توانید انجام دهید و وارد فرآیند، ثبت شرکت لهستان شوید، مشاوره به شرکت‌ها در زمینه مدیریت IT است. معمولا مشاوره در این حوزه بسیار پر درآمد و پر طرفدار است و اگر بخواهید می‌توانید درآمد بی‌نظیری در آن داشته باشید.

ثبت شرکت لهستان در زمینه بازاریابی اینترنتی

یکی از حوزه‌های پرطرفدار برای راه‌اندازی شرکت در لهستان، بازاریابی اینترنتی است. تخصص در این زمینه هم می‌تواند کسب و کار خودتان را رونق بدهد و هم در زمینه بازاریابی به شرکت‌های مختلف مشاوره می‌دهید و کسب درآمد می‌کنید.

بازاریابی اینترنتی انواع مختلفی دارد که هر کدام تخصص خاص خود را لازم دارد. به طور کلی فعالیت در زمینه تبلیغات بسیار پر درآمد است و می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را برای شما به ارمغان بیاورد.

فعالیت در زمینه امنیت سایبری

امروز بحث امنیت در فضای اینترنت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که شرکت‌ها با آن درگیر هستند. مشکلات امنیتی برای بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌ها هم پیش می‌آید. برای پیشگیری از آن لازم است که یک تیم امنیتی قوی روی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی کار کنند.

با ثبت شرکت در این زمینه می‌تواند مشتریان زیادی جذب کنید و کسب وکار خود را به بهترین شکل رشد دهید با استفاده از همین کسب وکار می‌تواند اقامت لهستان را هم دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای ثبت شرکت لهستان، اینترنت در اولویت است
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ