ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اطلاع از شاخص‌های اقتصاد کلان برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

یکی از معیارهای مهم برای راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور خارجی، شاخص‌های اقتصاد کلان در آن کشور است. متقاضیان ثبت شرکت لهستان همواره قبل از اینکه وارد فرآیند راه‌اندازی کسب و کار شوند، ابتدا شاخص‌های اقتصاد کلان لهستان را از مشاوران مرکز ما سوال می‌کنند.

شاخص‌های اقتصاد کلان؛ عامل محرک در افزایش ثبت شرکت لهستان

شاخص‌های اقتصاد کلان در راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور اهمیت دارند و باعث می‌شود که کارآفرین سرمایه‌گذار برای ثبت شرکت ترغیب شود و یا از آن دلسرد شود.

شاخص‌های اقتصاد کلان، یکی از عواملی است که سرمایه‌گذاران را به ثبت شرکت لهستان ترغیب می‌کند؛ زیرا در سال‌های متوالی این شاخص‌ها همواره رو به رشد و بهبود بوده است. شاخص‌های اقتصاد کلان عبارت است از:

  • تولید ناخالص داخلی
  • نرخ بیکاری
  • تورم
  • تراز بودجه عومی
  • بدهی ناخالص عمومی

تولید ناخالص داخلی لهستان، همواره در حال رشد

اگر به رشد ناخالص داخلی لهستان نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که از سال 2013 تا 2018 این عدد همواره در حال رشد و افزایش بوده است و هیچ‌گاه از حرکت باز نایستاده است و همین عامل اشتیاق سرمایه‌گذاران به ثبت شرکت لهستان را بالا برده است. بالا بودن نرخ تولید نا خالص داخل باعث می‌شود که کارآفرین بتواند به رشد خوبی دست یابد و در نهایت اقامت لهستان را به راحتی دریافت نماید.

نرخ تورم لهستان

یکی از عوامل مهم در رشد یا رکود کسب وکارها، نرخ تورم یک کشور است. نرخ تورم باعث می‌شود که کارآفرین از راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور دوری کند یا اینکه مشتاقانه جذب آن کشور شود. نرخ تورم لهستان بین) 1.5-(درصد تا (+1.5)درصد متغیر است و به همین خاطر نوسان چندان بالایی ندارد. نرخ تورم عالی باعث شده است که کارآفرینان، اشتیاق بیشتری برای ثبت شرکت لهستان داشته باشند.

سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از ثبات در نرخ تورم توانستند کسب وکار خود را به خوبی رشد و توسعه دهند و در نهایت اقامت لهستان را دریافت کنند.

نرخ بیکاری لهستان؛ مایه آرامش

اگر روند نرخ بیکاری لهستان را از سال‌های 2013 تا 2018 بررسی کنید. ثبات اقتصادی و رشد را با تمام وجود حس خواهید کرد. آرامش اقتصادی مسلما ثبت شرکت لهستان را افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد عادی به خاطر همین آرامش  اقتصادی تصمیم به اخذ اقامت لهستان می‌گیرند ولی اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، بهتر است و راحت‌تر می‌توان آن را دائمی کرد.

در صورتی که قصد دارید به صورت علمی کسب وکار خود را رشد و توسعه دهید و قصد دارید که محتاطانه مسیر رشد خود را انتخاب کنید و از طرفی علاقه زیادی به اقامت لهستان دارید، کافی با شماره‌های ما که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و جهت مشاوره با متخصصان ما وقت بگیرید ما اجازه نمی‌دهیم که به رویاهای خود،  جامعه عمل نپوشانید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اطلاع از شاخص‌های اقتصاد کلان برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights