ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال

موارد بحث شده

در مقاله «ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال» به صورت کامل به معرفی و توضیح در رابطه با مرکز قطر مال (مرکز مالی قطر) پرداختیم و اشاره کردیم که برای اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در قطر مال می‌توانید در چه حوزه‌هایی کار و سرمایه‌گذاری کنید.

در این مطلب تصمیم داریم که در رابطه با مزایای ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال مطالبی ارائه دهیم تا کارآفرینانی که تصمیم دارند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند، بتوانند اطلاعاتی کامل و جامع در رابطه با این موضوع داشته باشند.

مالکیت کامل و 100 درصد کارآفرین خارجی

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که می‌خواهند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند، امکان مالکیت کامل و 100 درصد شرکت است. خوشبختانه در صورتی که کسب و کار خود را در مرکز قطر مال راه اندازی کنید، می‌توانید مالکیت 100 درصدی شرکت را در اختیار بگیرید و هیچ نیازی به شریک قطری نخواهید داشت.

اقامت قطر به صورت دو ساله

در صورتی که شرکت خود را در قطر راه اندازی کنید، می‌توانید اقامت قطر را به صورت دو ساله بگیرید. این مسئله یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای ثبت شرکت قطر در مرکز مالی قطر است.

مالیات بر سود شرکت فوق‌العاده پایین

دولت قطر تصمیم دارد برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که شرکت خود را در مرکز قطر مال راه اندازی می‌کنند، مالیات اندکی منظور کند تا بتوانند در ابتدای کسب و کار، با خاطری آسوده کار خود را پیش ببرند. مالیات بر سود شرکت در مرکز قطر مال، 10 درصد است.

یک سوال مهم در رابطه با ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال

یکی از سوالاتی که اکثر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از متخصصان و کارشناسان یورو اقامت می‌پرسند، امکان بازگرداندن سود حاصل از کسب و کار به کشور دلخواه یا بازگرداندن اصل سرمایه پس از لغو کامل فعالیت شرکت است. در صورتی که یک کارآفرین بخواهد فعالیت شرکت خود را منحل کند، این اجازه را دارد که اصل سرمایه خود را به هر کشوری که تمایل داشته باشد، منتقل کند. همچنین در صورتی که بخواهد در حین کار در شرکت سود حاصل از کار را به کشور دیگری منتقل کند، این اجازه به او داده می‌شود و هیچ ایرادی از این لحاظ وجود ندارد.

در حال حاضر کشور قطر یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار است. به همین خاطر کارآفرینان زیادی اقدام به ثبت شرکت قطر کرده است و این تعداد به زودی با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت قطر کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights