ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فاکتورهای مهم برای ثبت شرکت قطر

موارد بحث شده

امروزه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خواهان ثبت شرکت قطر،  در پی روش‌ها و مسیرهایی هستند که بتوانند سرمایه خود را چندین و چند برابر کند. کشورهای مختلف به دلیل شرایط و اوضاع گوناگونی که دارند، سرمایه را با ضرایب مختلفی افزایش می‌دهند ولی قطر، بهشت سرمایه‌گذاری است و شرایط آن به شکلی است که سرمایه گذار را از فرش به عرش می‌رساند. کشور قطر برای حمایت از کارآفرینان، امکان اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت را برای آنان فراهم کرده است.

در این مطلب تصمیم داریم که به فاکتورهای مهمی اشاره کنیم که ثبت شرکت قطر را نسبت به ثبت شرکت در کشورهای دیگر متمایز می‌کند.

تمامی بسترها برای ثبت شرکت قطر فراهم است

کشور قطر تلاش کرده است که بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند. ثبت شرکت قطر یکی از مواردی است که باعث می‌شود شخص بتواند از تمامی مزایای این کشور نهایت استفاده را ببرد.

سودآوری قطر عالی است

یکی از دلایل تکیه موسسه یورو اقامت به ثبت شرکت در قطر این است که کشور مورد بحث از نظر سودآوری و بازگشت سرمایه در جایگاه خوب و قابل اطمینانی قرار دارد و به همین خاطر کارآفرینان میل زیادی به راه اندازی کسب و کار و تجارت در این کشور دارند. در صورتی که کارافرین سودآوری قابل قبول و خوبی داشته باشد، می‌تواند وارد فرآیند اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت شود.

سادگی فرآیندهای اداری ثبت شرکت قطر

سادگی شاید در بیان و در هنگام گفتن راحت باشد ولی ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به روند ثبت شرکت در قطر واقعاً راحت نیست ولی کشور قطر با هنرمندی توانسته است این فرآیند را در کشور خود تسهیل نماید.

امکان انتقال مالکیت و سرمایه

در صورتی که سرمایه‌گذار روزی بخواهد قطر را به مقصد کشور دیگری ترک کند و سرمایه خودش را نیز از این کشور خارج کند یا به نام فرد دیگری ثبت کند، این امکان برای او فراهم است و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

شفافیت در  بازار

یکی از مشکلات کشورهای پادشاهی و غیردموکراتیک این است که بازار آن‌ها شفافیت چندانی ندارد. عده خاصی از افراد در این کشور به اطلاعات و داده‌های بازار دسترسی دارند و می‌توانند این داده‌ها را به سود خود تغییر دهند.

موسسه یورو اقامت با توجه به فاکتورهای فوق و همچنین نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، بهترین کشور را به شما پیشنهاد می‌دهد. در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در قطر ثبت کنید، این کار به دستان توانمند متخصصان یورو اقامت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فاکتورهای مهم برای ثبت شرکت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights