Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

طراحی بیزینس پلن (طرح کسب و کار) برای ثبت شرکت قطر

موارد بحث شده

افرادی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند، باید بتوانند طرح کسب و کار یا اصطلاحاً بیزینس پلن خود را آماده کنند و به مرجع ذی صلاح در قطر تحویل دهند. این مرجع ذی صلاح معمولاً اداره ثبت آن کشور بود. برای اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت نیز وجود چنین مدرکی در بین سایر مدارک کارآفرین یا سرمایه‌گذار الزامی است.

در این مطلب قصد داریم به نحوه نوشتن بیزینس پلن و کلیاتی که این سند باید داشته باشد اشاره کنیم تا در هنگام ثبت شرکت قطر از هیچ نظر دچار مشکل نشوید. شایان ذکر است موسسه یورو اقامت می‌تواند با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه خود در بحث ثبت شرکت قطر، بیزینس پلن مورد نظر شما را به بهترین شکل تهیه کند و در اختیار اداره ثبت قطر قرار دهد.

بیزینس پلن شامل چه مواردی است؟

  1. هدف شما از ایجاد این کسب و کار چیست؟
  2. محصولاتی که قرار است تولید و به بازار عرضه کنید چه خصوصیاتی دارند؟
  3. مدیران شما چه افرادی هستند؟
  4. از چه نوع سهامی قصد دارید استفاده کنید؟
  5. در طول یک سال از چه راه‌هایی درآمد کسب می‌کنید و چه مخارجی دارید؟
  6. هزینه ثبت شرکت را چگونه تهیه کردید؟
  7. شرکت شما از چه پشتوانه‌های مالی برخوردار است؟

با نوشتن این موارد می‌توان گفت که بیزینس پلن شما آماده تحویل به اداره ثبت است و پس از آن قادر به ثبت شرکت قطر خواهید بود.

هزینه‌ها و برآوردهای مالی پس از ثبت شرکت قطر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید همیشه مد نظر داشته باشید، منابع مالی است. شما باید توان این را داشته باشید که در صورت عدم سوددهی شرکت در سال نخست، حقوق کارمندان، مالیات و سایر هزینه‌های شرکت خود را بپردازید. به همین خاطر مرجع ذی صلاح برای ثبت شرکت در کشورهای مختلف به  بیزینس پلن حساسیت نشان می‌دهد.

در بیزینس پلن مهم‌ترین بخش مربوط به برنامه‌های درآمد و هزینه است. در این بخش باید بتوانید واقع‌بینانه‌ترین مسیر ممکن را مشخص نمایید؛ زیرا در صورتی که نتوانید بر اساس بیزینس پلن حرکت کنید و متضرر شوید، ممکن است نتوانید اقامت قطر از طریق ثبت شرکت را تمدید نمایید.

یورو اقامت؛ موسسه‌ای متبحر در ثبت شرکت قطر

یکی از تخصص‌های موسسه یورو اقامت، راه اندازی شرکت در قطر و اخذ اقامت آن است. در صورتی که قصد دارید شرکتی تأسیس کنید، می‌توانید تمامی مراحل را به ما بسپارید. متخصصان یورو اقامت تا پایان راه در کنار شما خواهند بود و با ترفندهای خود شما را به راحت‌ترین شیوه ممکن به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

طراحی بیزینس پلن (طرح کسب و کار) برای ثبت شرکت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ