ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سه زمینه برای ثروتمند شدن پس از ثبت شرکت قطر

موارد بحث شده

یکی از سوالاتی که مراجعه کنندگان، سرمایه‌گذاران یا کارآفرینان محترم در تماس‌های تلفنی از مشاوران موسسه یورو اقامت در زمینه ثبت شرکت قطر می‌پرسند، این است که در چه زمینه‌هایی می‌توان به سرعت به ثروتی هنگفت رسید؟ در چه زمینه‌هایی بهتر است سرمایه‌گذاری کنند تا خیلی راحت و بدون دغدغه بتوانند اقامت قطر را دریافت کنند؟

آن‌ها مانند هر کس دیگر تمایل دارند در زمینه‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که مطمئن باشد و بتواند درآمد خوبی برای آن‌ها رقم بزند. در این مطلب قصد داریم به زمینه‌هایی اشاره کنیم که با ثبت شرکت قطر در آن‌ها می‌توانید به درآمد خوبی برسید.

ثبت شرکت قطر در زمینه خدمات نگهداری و تعمیرات

قطر، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری را در خود جای داده است. این کشور ظرفیت‌های زیادی برای مشاغل نگهداری و تعمیرات دارد. جام جهانی 2022 قطر نیز در راه است و برای این جام جهانی، شرکت‌های زیادی در قطر شروع به کار کرده‌اند. در صورتی که تجربه کافی را در این زمینه دارید می‌توانید با ثبت شرکت قطر در این زمینه به موفقیت‌های خوبی برسید.

در صورتی که بتوانید در این زمینه به درآمد خوبی دست پیدا کنید، می‌توانید به راحتی اقامت قطر را بگیرید و از تمامی مزایای یک شهروند قطر بهره‌مند شوید.

خدمات حمل و نقل و تحویل محصول

در صورتی که بتوانید ثبت شرکت قطر را در زمینه خدمات حمل و نقل انجام دهید، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید؛ زیرا عصر امروز عصر اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی است و در صورتی بتوانید خود را واسطه بین مشتریان و این فروشگاه‌ها قرار دهید و محصولات را به مشتریان تحویل دهید، موفق خواهید شد.

خدمات مرتبط با حوزه IT

صنعت فناوری اطلاعات یکی از صنایع فعال و شکوفا در قطر است که روند رشد بسیارخوب و امیدوارکننده‌ای دارد. حوزه‌های نرم افزار، شبکه، بیومتریک، موبایل، سرگرمی و تفریح دیجیتال، تولید محتوا، اینترنت اشیاء و غیره از حوزه‌های سودآور فناوری اطلاعات هستند که می‌توانید با سرمایه‌گذاری در آن‌ها اخذ اقامت قطر را برای خود تضمین کنید.

در مقاله «چند ایده خلاقانه و مناسب برای ثبت شرکت قطر» به چند زمینه مناسب دیگر برای سرمایه‌گذاری اشاره شده است. در صورتی که قصد ثبت شرکت یا اخذ اقامت کشور قطر را دارید، کافی است با مشاوران ما در یورو اقامت تماس بگیرید. یورو اقامت تمامی امور مربوط به اقامت و ثبت شرکت شما را در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین تعرفه ممکن به انجام می‌رساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سه زمینه برای ثروتمند شدن پس از ثبت شرکت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights