Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار پوشاک

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌‎ترین شیوه‌های راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید. افرادی که فرآیند ثبت شرکت قطر را به پایان برسانند، می‌توانند اقامت قطر را دریافت کنند. در این مطلب تصمیم داریم به یکی از ایده‌های ناب و درجه‌یک در زمینه ثبت شرکت قطر بپردازیم.

ثبت شرکت قطر در زمینه پوشاک

یکی از حوزه‌های پرسود و ثروت‌آفرین که می‌توانید با ثبت شرکت قطر در آن به درآمد خوبی دست پیدا کنید، پوشاک است. مقصود از حوزه پوشاک، کلیه حوزه‌هایی است که به این زمینه مربوط می‌شود. در ادامه به سه مثال در مورد کسب و کارهای پردرآمد حوزه پوشاک اشاره شده است:

  1. فروشگاه پوشاک (زنانه و مردانه)
  2. کارگاه تولید پوشاک
  3. فروشگاه نمایندگی فروش یک برند خاص در زمینه پوشاک

موسسه یورو اقامت در کلیه حوزه‌های مرتبط با ثبت شرکت قطر و اخذ اقامت قطر فعالیت دارد و بر این باور است که قطر به وزدی به یکی از بهترین و پربازده‌ترین کشورهای جهان از نظر کسب و کار پوشاک تبدیل خواهد شد.

ثبت شرکت قطر با روش فرنچایز در زمینه پوشاک

روش فرنچایز (اخذ نمایندگی) یکی از پردرآمدترین شیوه‌های ثبت شرکت قطر است. موسسه یورو اقامت با این روش آشنایی کامل دارد و می‌تواند به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان نمایندگی یک شرکت معتبر در حوزه پوشاک را برای شما در قطر راه اندازی کند.

مزیت ثبت شرکت قطر در زمینه پوشاک از طریق فرنچایز

  1. اولین مزیت فرنچایز در زمینه پوشاک، معروف بودن برند نزد مشتریان است و به همین خاطر خیلی راحت به فروشگاه شما اعتماد می‌کنند.
  2. نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده وجود ندارد. کافی است به کمک یک سری تبلیغات، خود را معرفی کنید.
  3. مزیت سوم این است که تمام محصولات از طرف برند اصلی به شما داده می‌شود و نیازی به پیدا کردن محصولات خوب و باکیفیت ندارید.

اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت در زمینه پوشاک

موسسه یورو اقامت سابقه بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت قطر دارد و متخصصان این موسسه، آشنایی کامل و جامعی با مراحل و فرآیندهای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر دارند. در مقاله « ثبت شرکت قطر و راه اندازی تولیدی پوشاک» تلاش شده است که اطلاعات دیگری در مورد مزایای قطر و سودآوری کسب و کارها در این کشور بیان شود. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت از طریق فرنچایز یا روش‌های دیگر را دارید، می‌تواین دبا شماره‌های تماس یورو اقامت تماس حاصل کنید و تمامی اطلاعات لازم را از مشاوران این موسسه دریافت نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار پوشاک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights