ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر در زمینه سالن‌ها و مراکز زیبایی از جمله کسب و کارهایی است که خیلی خوب جواب می‌دهد. کوچک‌ترین مزیتی که از ثبت شرکت قطر عاید یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار می‌شود، اخذ اقامت قطر است. حال میزان درآمد یا سرعت درآمدزایی کارآفرین به سبک و سیاق کار او در قطر بستگی دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای ثبت شرکت قطر در زمینه مراکز زیبایی، فرنچایز است.

در این مقاله تصمیم داریم که ثبت شرکت قطر و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز را بررسی کنیم تا بدانیم این روش چه مزایای معایبی و دارد.

مزایای ثبت شرکت قطر و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز

در صورتی که یک کارآفرین نمایندگی یک مرکز زیبایی درجه یک و معروف بین‌المللی را در قطر راه اندازی کند، مطمئن باشید که از همان ابتدای کار طرفداران زیادی پیدا می‌کند؛ زیرا همه این برند و کیفیت کار آن را می‌‎شناسند و اگر نشناسند، توسط دوستان و آشنایان خود از حضور شما در قطر و کیفیت کار برندتان اطلاع پیدا می‌کنند. به بیان دیگر در این زمینه نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده نیست.

دومین مزیت این است که تمام طراحی، دکوراسیون و طراحی داخلی توسط صاحب برند انجام می‌شود. کافی است شما و نیروهایتان پس از ثبت شرکت قطر وارد محل کار شوید و شروع به درآمدزایی کنید.

سومین مزیت این است که تمامی روش‌های برخورد با مشتری، جلب اعتماد مراجعه‌کنندگان، روش کار و ریزه‌کاری‌های مربوط به کار به شما و کارکنانتان آموزش داده می‌شود. به همین خاطر هیچ نگرانی از بابت بی‌تجربه بودن نداشته باشید.

مزیت آخر این است که امکان نوآوری در کار وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید در کنار ارائه خدمات زیبایی و آرایشی می‌توانید محصولات باکیفیت را عرضه کنید و به فروش برسانید.

مزیت پایانی این روش، امان اخذ اقامت قطر است؛ راه اندازی بیزنس از طریق فرنچایز تفاوتی با روش‌های دیگر ندارد.

معایب راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز

یکی از عیب‌های این روش از دیدگاه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، محدودیت در چیدمان تجهیزات، دکوراسیون و خلاقیت در طراحی داخلی سالن است. صاحب برند این چیدمان را مطابق با استانداردها و پیش‌فرض‌های خود انجام می‌دهد.

دومیت عیبی که فرنچایز دارد این است که باید طبق قرارداد مبلغی از درآمد خود را در بازه‌های زمانی مشخص به صاحب برند پرداخت کنید.

به طور کلی مزایای روش فرنچایز از معایب آن خیلی بیشتر است و به همین خاطر موسسه یورو اقامت این روش را برای ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر توصیه می‌کند. در صورتی که در زمینه راه اندازی بیزنس در قطر پرسشی دارید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا مشاوران یورو اقامت با اشتیاق و حوصله فراوان سوالات شما را پاسخ دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی سالن زیبایی از روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights