ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی تولیدی پوشاک

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر یکی از بهترین راه‌های رسیدن به درآمد محسوب می‌شود. قطر به عنوان یک کشور در حال توسعه تمام تلاش خود را برای حمایت از کارآفرینان حوزه پوشاک می‌کند. یکی از اقدامات این کشور، فراهم کردن امکان اخذ اقامت قطر برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حوزه پوشاک است که فرآیند ثبت شرکت قطر را پشت سر می‌گذارند.

در مقاله « ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار پوشاک» تلاش کردیم که توضیحاتی پیرامون کسب و کارهای مرتبط با حوزه پوشاک ارائه دهیم. در این مطلب تصمیم داریم مطالبی پیرامون راه اندازی کسب و کار در زمینه تولید پوشاک ارائه دهیم.

ثبت شرکت قطر در زمینه تولید پوشاک

امروزه تولید پوشاک در قطر فوق‌العاده سودآور است؛ زیرا می‌توانید مواد اولیه لازم را به شکلی ارزان از کشورهای اطراف قطر وارد کنید و پس از تولید با قیمتی عالی در بازار قطر به فروش برسانید. همچنین می‌توانید محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید و از این طریق درآمد فوق‌العاده‌ای برای خود رقم بزنید.

آمارها در مورد واردات لباس به قطر

آمارهای واردات سال‌های اخیر به قطر نشان میدهد که پوشاک یکی از اصلی‌ترین کالاهای وارداتی به این کشور است. اگر به آمارهای سال 2015 نگاه کنید، به راحتی مشاهده می‌کنید که 2.3 درصد از کل واردات قطر در سال 2015 مربوط به انواع پوشاک بوده است. حال سوال این است که چرا یک کارآفرین فرآیند ثبت شرکت قطررا به اتمام نرساند و وارد حوزه تولید پوشاک نشود؟

حمایت کامل از ثبت شرکت قطر

یکی از حمایت‌های دولت قطر در این زمینه، اعطای اقامت قطر به کارآفرینانی است که در فرآیند ثبت شرکت قطر را به اتمام می‌رسانند. در صورتی که بتوانید در حوزه پوشاک، عملکرد موفقی داشته باشید، می‌تواین داز وام‌های دولتی این کشور بهره‌مند شوید.

تولید پوشاک از طریق فرنچایز

یکی از ایده‌هایی که برای تولید پوشاک وجود دارد، ثبت شرکت قطر از طریق فرنچایز است. می‌توانید نمایندگی یکی از برندهای پرفروش جهانی در زمینه پوشاک را در قطر راه اندازی کنید. با این کار شما دارید نام آن برند را روی کالاهای خود درج می‌کنید و به همین خاطر از همان ابتدا فروش بسیار خوبی خواهید داشت.

موسسه یورو اقامت راه اندازی کسب و کار از روش فرنچایز را به تمامی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند؛ زیرا با این روش سرعت رسیدن به درآمد عالی بیشتر می‌شود و خیلی از سختی‌های مسیر از بین می‌رود. در صورتی که قصد ثبت شرکت یا گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت را دارید، می‌توانید روی کمک مشاوران و متخصصان یورو اقامت حساب کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با شماره‌های این موسسه تماس بگیرید و پاسخ ابهام‌های خود را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطربا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی تولیدی پوشاک
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights