Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال

موارد بحث شده

امروزه ثبت شرکت قطر در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. یکی از مزایای راه اندازی کسب و کار در این کشور، اخذ اقامت قطر است. ثبت شرکت قطر از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از راه‌های اصلی راه اندازی کسب و کار در قطر، ثبت شرکت در مرکز قطر مال است.

در ادامه تصمیم داریم توضیحاتی در خصوص ثبت شرکت قطر در مرکز مال ارائه دهیم تا کارافرینانی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت قطر دارند بتوانند آشنایی بیشتر و بهتری از این کشور و مراکز تجاری آن داشته باشند.

قطر مال یا مرکز مالی قطر

قطر مال، مرکز مالی قطر است که صنایع مختلفی در آن مشغول به کار هستند. این مرکز در شهر دوحه قطر قرار گرفته است. قطر مال، بستری امن و جذاب برای انواع و اقسام کسب و کار است. کسب و کارهایی که در این مرکز آغاز به کار می‌کنند، اغلب رشد می‌کنند و به سایر نقاط جهان توسعه و گسترش می‌یابند.

با ثبت شرکت قطر در مرکز مالی قطر می‌توانید کسب و کار خود را رشد و گسترش دهید. با راه اندازی کسب و کار در قطر مال، امکان اخذ اقامت قطر به صورت دو ساله وجود دارد.

موضوعات قابل قبول برای ثبت شرکت قطر در قطر مال

ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها، ممکن و میسر نیست؛ زیرا این مرکز در صنایع خاصی فعالیت دارد که قصد داریم در ادامه به این موارد اشاره کنیم:

  • فناوری‌های مختلف
  • موسسات فعال در زمینه مالی یا فناوری مالی
  • فروش، توزیع و تولید لوازم ورزشی
  • حوزه‌های مختلف رسانه
  • حوزه‌های مرتبط با عصر دیجیتال

هر یک از حوزه‌های بالا می‌تواند درآمد هنگفتی برای کارآفرین به ارمغان بیاورد. افراد می‌توانند با راه اندازی یک موسسه در قطر مال، در پروژه‌های مرتبط با جام جهانی 2022 قطر شرکت کنند.

در مقاله «مزایای ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال» به مزایا و محاسن این مرکز مالی برای راه اندازی کسب و کار اشاره شده است. به عنوان مثال یکی از مزایای این مرکز امکان ثبت شرکت با مالکیت 100 درصد ایرانی است.

موسسه یورو اقامت؛ بهترین و آسان‌ترین راه ثبت شرکت قطر

یورو اقامت به دلیل تجربه بالا در راه اندازی کسب و کار در قطر می‌تواند در سریع‌ترین زمان و به آسان‌ترین شکل ممکن، شرکت شما را در کشور قطر راه اندازی کند و اقامت قطر را برای شما بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی تلفن خود را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت قطر کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر در مرکز قطر مال
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ