Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر از طریق روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر به عنوان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت قطر به حساب می‌آید. در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوید، مسیرهای مختلفی پیش روی شما است که می‌توانید بهترین روش را برای خود انتخاب نمایید. موسسه یورو اقامت در این مطلب قصد دارد یک پیشنهاد مهم را به شما بدهد که در صورت استفاده درست و هوشمندانه از این پیشنهاد، پس از راه اندازی کسب و کار خود در قطر، ثروت بسیار خوب و قابل توجهی در انتظار شما خواهد بود.

فرنچایز؛ روشی جدید و اثبات‌شده برای ثبت شرکت قطر

بسیاری از کارافرینان و سرمایه‌گذارانی که به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند، در مورد روش فرنچایز برای راه اندازی کسب و کار سوال می‌کنند. فرنچایز در واقع همان اخذ نمایندگی است. چه کاری است که بروید کلی تلاش و کوشش کنید و یک برند جدید را تأسیس و برای رشد و پرورش این برند تازه‌تأسیس صبح تا غروب بدوید؟

اگر به دنبال کسب سریع و کم‌زحمت درآمد و ثروت هستید، روش فرنچایز را انتخاب نمایید. به این معنا که با یک برند صاحب‎‌نام و معروف بین‌المللی وارد مذاکره شوید و از این برند بخواهید که یک نمایندگی به شما اعطا کند. پس از اخذ نمایندگی، محیط را در اختیار برند قرار دهید تا تمامی کارهای لازم را انجام دهد و در نهایت ماهیانه مبلغی معین (درصد مشخصی از فروش) را به این برند پرداخت کنید. ثبت شرکت قطر به روش فرنچایز یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توان مطرح کرد.

مزایای ثبت شرکت قطر به روش فرنچایز

راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز، مزایای گوناگونی دارد که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین‌ها اشاره شده است:

  • روش فرنچایز، امنیت بالایی دارد؛ زیرا شما دارید نماینده برندی می‌شوید که در سطح بین‌المللی تثبت شده است و همه آن را می‌شناسند.
  • این روش نیاز به بازاریابی در سطوح گسترده ندارد؛ زیرا این برند بین‌المللی را بسیاری از افراد می‌شناسند. کافی است به ساکنان قطر و کسانی که به این کشور می‌آیند اعلام کنید که شعبه جدیدی از آن برند در قطر تأسیس شده است.
  • وقتی کار خود را از طریق فرنچایز پیش می‌برید، نتایج شما قابل پیش‌بینی خواهد شد وئ می‌توانید موفقیت از مسافت طولانی استشمام کنید.

جام جهانی 2022 قطر نزدیک است و ورود مهمانان به این کشور فرصت خوبی است که درآمد خوبی کسب کنید و خود را به تمامی مردم قطر و مهمانان آن معرفی کنید. پس منتظر چه هستید؟ تلفن را بردارید و با شماره‌های موسسه یورو اقامت تماس بگیرید و از مشاوران این موسسه کمک بخواهید. متخصصان ما تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهند داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر از طریق روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ