ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (2)

موارد بحث شده

در مقاله «3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (2)» به سه مورد از دلایل اصلی شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان اشاره شد. در این مقاله نیز تصمیم داریم به سه مورد از دلایل دیگری اشاره کنیم که باعث می‌شود کارآفرینان پس از راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت، به شمکل بربخورند.

نداشتن پس انداز به میزان کافی پس از ثبت شرکت عمان

وقتی کارآفرینان به منظور اقدام جهت ثبت شرکت عمان به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند، مشاوران و متخصصان ما در موسسه یورو اقامت به این افراد پیشنهاد می‌دهند که مقداری پول جهت پس انداز با خود به عمان ببرند؛ زیرا این احتمال وجود دارد که قیمت‌های جهانی دچار نوسان شود و در نتیجه هزینه تأمین مواد اولیه به شکل سرسام‌آو.ری بالا برود.

برخی از کارآفرینانی که پس انداز کافی با خود نداشتند، با مشکلات متعددی مواجه شدند و برخی از آن‌ها مجبور شدند که شرکت خود را به دلیل بالا رفتن قیمت‌‎های جهانی تعطیل نمایند.

انتخاب موقعیت مکانی نامناسب برای ثبت شرکت عمان

هیچ‌گاه اجازه ندهید که پس از ثبت شرکت عمان انگیزه پرداخت اجاره پایین، شما را وادار به اجاره یا خرید محلی کند که ارزش چندانی ندارد. سعی کنید که کسب و کار را در محلی برپا و راه اندازی کنید که در برابر دیدگان مشتریان خود باشید. بودن در برابر چشم مشتریان باعث می‌شود که خرید از شرکت شما بالا رود و در نتیجه می‌توانید هزینه‌های لازم برای اجاره یا خرید آن محل را به راحت‌ترین شکل ممکن جبران کنید.

در صورتی که مکانی را اجاره کنید که مناسب نباشد و نتوانید برند خود را به مشتریان خود معرفی کنید، نمی‌توانید فروش خوبی داشته باشید. یکی از اشتباهات بزرگ مدیران و صاحبان کسب و کار نیز همین است.

مدیریت و راهبری ضعیف

یکی از دلایلی که موسسه یورو اقامت پیشنهاد می‌دهد که قبل از ثبت شرکت عمان، از توان، تجربه و تخصص مشاوران و متخصصان استفاده کنید، این است که در جلسات مشاوره، مشاوران با مدیران راجع به توان مدیریت شرکت جدیدی که قرار است در عمان تأسیس شود، صحبت می‌کنند. بسیاری از مواقع، بی‌تجربگی مشکلات بزرگی برای یک کسب و کار ایجاد می‌کند و حتی می‌توان آن را به تعطیلی بکشاند.

در صورتی که تصمیم به ثبت شرکت یا اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را دارید، کافی است از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را با آن‌ها در میان بگذارید. یورو اقامت در تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت در کنار شما خواهد بود تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت خود را راه اندازی و اقامت عمان را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights