ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند ایده برای کسب درآمد و ثبت شرکت در عمان

موارد بحث شده

عمان یکی از بهترین و امن‌ترین کشورهای عربی است که در خاور میانه قرار دارد. این امنیت و ثبات سیاسی و اقتصادی تمایل بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به ثبت شرکت در عمان را افزایش داده است. ثبت شرکت در این کشور می‌تواند مزایای فراوانی برای یک سرمایه‌گذار داشته باشد و حتی امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را برای او فراهم کند.

بسیاری از کارآفرینان با مراجعه به موسسه یورو اقامت در پی بهترین راهکارها برای ثبت شرکت در عمان و کسب درآمد در این کشور هستند. در این مطلب قصد داریم جند ایده در اختیارتان قرار دهیم که راهکارهای خوبی برای کسب درآمد در عمان هستند.

کشت دانه و غلات

دانه‌ها و غلات یکی از بهترین محصولات در عمان هستند که می‌توانید فروش بسیار خوبی را با کشت این دانه‌ها برای خود رقم بزنید. در صورتی که بتوانید پس از ثبت شرکت در عمان، در زمینه بسته بندی نیز وارد شوید و موفقیت خوبی برای خود کسب کنید، به درآمد سرشاری دست خواهید یافت.

سبزیجات و ادویه؛ پردرآمد و پرطرفدار

یکی از بهترین منابع درآمدی که پس از ثبت شرکت در عمان می‌توانید برای خود ایجاد کنید، فعالیت در زمینه سبزیجات و غلات است. مردم عمان به این مواد غذایی علاقه زیادی دارند و از کسب و کار شما استقبال خواهند کرد. در صورتی استفاده از فناوری‌های نوین صنعتی می‌توانید خیلی زود در مورد صادرات از مشاوران مشورت بگیرید.

فعالیت در حوزه عطر و ادکلن، کسب و کاری شیک و پردرآمد

یکی از کسب و کارهایی که در عمان جواب می‌دهد، فعالیت در حوزه عطر است. در صورت ثبت شرکت در عمان در زمینه ساخت و تولید عطر و یا واردات عطرها و ادکلن‌های اصلی از کشورهای خارجی مانند فرانسه و سوئیس می‌توانید کسب و کاری پرطرفدار و پایدار برای خود ایجاد کنید.

ثبت شرکت در عمان در زمینه تعمیرات و نگهداری

یکی از بهترین و پردرآمدترین حوزه‌ها برای ورود به بازار عمان و حتی اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت، کار در حوزه تعمیرات و نگهداری تجهیزات و ابزارهای صنعتی است. در صورت تمایل به فعالیت در این زمینه باید علاوه بر داشتن تخصص لازم، نیروهای کاردان و ماهری را استخدام نمایید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در عمان راه اندازی کنید یا اقامت این کشور را دریافت کنید، نگران هیچ چیز نباشید. موسسه یورو اقامت با داشتن بهترین متخصصان می‌تواند امور شما را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند ایده برای کسب درآمد و ثبت شرکت در عمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights