ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نقاط قوت و ضعف ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور

موارد بحث شده

در حال حاضر اوضاع اقتصادی عمان به گونه‌ای تغییر کرده است که بسیاری از کارآفرینان برای ثبت شرکت عمان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند. بسیاری از این کارآفرینان بعد از ثبت شرکت، اقامت عمان را هم دریافت می‌کنند و احتمالاً پس از آن خانواده خود را هم به این کشور می‌آورند. هر کشوری مزایا و معایب خودش را دارد که در صورتی که افراد این نکات را بدانند می‌توانند انتخاب هوشمندانه‌تر را تجربه کنند.

فرهنگ و قوانین کسب و کار در عمان

یکی از مشکلات عمان، گره خوردن کارگران به کارفرما است. در واقع اگر قصد دارید پس از ثبت شرکت عمان، فردی را همراه خود ببرید، باید حمایت‌های قانونی لازم را از او انجام دهید. در صورتی که این کارگر یا کارمند، شرکت شما را ترک کند یا او را اخراج کنید، ویزای کاری او لغو می‌شود.

اگر بخواهید کارگران خود را از داخل عمان انتخاب کنید، حقوق این کارگران ممکن است در ابتدای ثبت شرکت عمان برای شما بالا باشد. همچنین در این کشور ساعات کاری کارگران پایین است و به همین خاطر باید بابت یک ساعت کاری کم، حقوق نسبتاً بالایی بدهید.

روابط اجتماعی و شبکه‌سازی قوی

یکی از مهم‌ترین مزایای عمان، روابط قدرتمندی است که بین مردم آن وجود دارد. راه اندازی کسب و کار و رسیدن به شهرت در این کشور، چنندان سخت نیست و به همین خاطر می‌توانید از طریق شبکه‌سازی به رشد، رونق و بازاریابی برای کسب و کار خود کمک کنید. به همین خاطر پس از ثبت شرکت عمان، به راحتی می‌توانید به شهرت و معروفیت دست پیدا کنید.

امنیت در عمان

خوشبختانه عمان یکی از کشورهای امن جهان به حساب می‌آید و میزان جرم در این کشور بسیار پایین است. مشکلی که در این کشور وجود دارد، آمار بالای تصادفات رانندگی است. در این کشور رانندگانی هستند که هیچ ملاحظه‌ای در رانندگی ندارند.

بهداشت و درمان در عمان

استاندارد بهداشت و درمان در عمان در سسطح خوبی قرار دارد. بهداشت و درمان در این کشور به دو شکل دولتی و خصوصی است که بسیاری از افراد، مدل خصوصی را ترجیح می‌دهند.

ثبت شرکت عمان با یورو اقامت

عمان به عنوان یکی از بهترین کشورهای خاور میانه، کارآفرینان بسیاری را به خود جلب و جذب کرده است. موسسه یورو اقامت اخیراً درخواست‌های زیادی مبنی بر ثبت شرکت یا اخذ اقامت عمان دریافت می‌کند. این موسسه با تجربه طولانی مدت خود در این زمینه می‌تواند تمامی کارهای مربوط به اقامت یا ثبت شرکت را در سریع‌ترین زمان و البته با بهترین هزینه ممکن انجام دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نقاط قوت و ضعف ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights