Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

معایب ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور

موارد بحث شده

موسسه یورو اقامت چندی پیش چند تن از سرمایه‌‌گذاران و کارافرینانی که مراحل ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را گذرانده بودند، دور هم جمع کرد تا مزایا و معایب اقامت عمان و زندگی در این کشور و همچنین معایب سرمایه‌گذاری در این کشور را از آن‌ها بپرسد. در مقاله «مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور» به مزایای این کشور اشاره شد و اکنون زمان بررسی معایب فرارسیده است.

محدودیت منزل مسکونی در عمان

هر چند که اخیراً تصویب شد که خارجی‌ها، حق مالکیت مسکن در عمان را دارند ولی هنوز محدودیت منزل مسکونی در این کشور باعث شده است که اجاره کردن منزل، تنها راه سکونت باشد. جالب این است که اجاره‌ها به صورت سالیانه پرداخت می‌شود و به همین خاطر شخص باید پس از اخذ اقامت عمان، هزینه نسبتاً زیادی را بابت اجاره منزل بپردازد.

گرمای شدید، امکان کار و فعالیت را از هر جنبنده‌ای می‌گیرد

گرمای شدیدی که در این کشور وجود دارد، امکان و اجازه کار در فصل تابستان را از کارکگران و حتی متخصصان می‌گیرد و به همین خاطر مجبور هستند که در خانه باشند. این امکان وجود دارد که پس از ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور، چند روزی از سال را مجبور باشید که تعطیل کنید.

حوادث رانندگی بالا

با وجود این‌که سطح امنیت در عمان بسیار عالی و رضایت‌بخش است ولی مشکلات مربوط به ترافیک و رانندگی در این کشور موج می‌زند و هر روز شاهد تصادف‌های متعددی در این کشور هستیم. رانندگی در این کشور، به هیچ عنوان اعتبار و امنیت ندارد.

پایبندی مردم عمان به آداب و رسوم پیشین

یکی از معایب اصلی ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور، پایبندی بیش از حد مردم این کشور به آداب و رسوم و سنت‌های قدیمی است. به عنوان مثال ابراز محبت و علاقه در بین عموم مردم غیرقانونی نیست ولی بسیاری از این حرکت روی در هم می‌کشند. هیچ کس حق دست دادن با یک زن عمانی را ندارد. غربی‌ها و به ویژه بانوان خارجی باید مراقب پوشش خود باشند و پاها و دست‌های خود را ترجیحاً بپوشانند.

ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور با یورو اقامت

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در عمان راه اندازی کنید و پس از آن اقامت این کشور را بگیرید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت قرار گرفته است، با مشاوران و متخصصان یورو اقامت تماس بگیرید تا این افراد ارزان‌ترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن را به شما نشان دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

معایب ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ