Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شرایط ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم

موارد بحث شده

یکی از مناطق آزاد تجاری پرطرفدار و عالی برای متقاضیان ثبت شرکت عمان، دوقوم نام دارد. منطقه آزاد تجاری دوقوم این امکان را برای کارآفرین یا سرمایه‌گذار فراهم می‌کند که بتواند مالکیت کامل و صد در صدی شرکت خود را داشته باشد و از سوی دیگر امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را برای او فراهم می‌کند.

در این مطلب قصد داریم به چگونگی و هزینه‌های لازم برای ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم بپردازیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتواند با دیدی بازتر وارد این مسیر شوند.

معافیت از مالیات با ثبت شرکت عمان در دوقوم

یکی از مزایای مهم و اساسی این منطقه آزاد، معاف شدن کارآفرین از پرداخت مالیات است. همچنین نیازی به پرداخت هیچ‌گونه عوارض برای ورود کالا نیست. شاید این موضوع یکی از مهم‌ترین مواردی است که یک سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت در یک کشور به ان اهمیت می‌دهد.

شروع به ساخت و ساز کنید

باید زمینی به مساحت حداقل 1250 و حداکثر 1500 متر مربع بگیرید و در آن شروع به ساخت و ساز کنید. باید ظرف مدت یک سال ساخت و ساز در این زمین را آغاز کنید. تمدید اقامت عمان از طریق ثبت شرکت به میزان پیشرفت فیزیکی شما در ساخت و ساز بستگی دارد.

ابتدا مدت زمان اقامت شما در این کشور به صورت  یک ساله خواهد بود و اگر بتوانید پیشرفت ساخت و ساز خود را به دولت عمان ثابت کنید، اقامت شما به صورت دو ساله تمدید می‌شود.

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت عمان در دوقوم

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در منطقه آزاد دوقوم ثبت کنید، لازم است پیش از هر چیز فردی صبور باشید؛ زیرا راه اندازی کسب و کار در این منطقه حدود سه ماه طول می‌کشد.

هزینه‌های لازم برای ثبت شرکت عمان در دوقوم

  • در صورتی که بخواهید شرکت خود را در مناطق آزاد تجاری از جمله دوقوم راه اندازی کنید، باید دست کم 20000 ریال عمان آورده داشته باشید.
  • نیازی نیست که الزاماً دفتر کار داشته باشید.
  • لازم است که یک نیروی کاری حسابدار استخدام کنید و حقوقی را به صورت توافقی به او بپردازید.
  • در صورتی که بخواهید می‌توانید نیروی کار دیگری هم استخدام کنید.

شماره‌های تماس موسسه یورو اقامت با هدف ارائه اطلاعات کامل به مخاطبان و متقاضایان ثبت شرکت عمان طراحی شده است. در صورتی که سوالی دارید، کافی است تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان مشاوران ما استفاده کنید. شایان ذکر است که متخصصان یورو اقامت آماده ثبت هرگونه شرکت و اخذ اقامت عمان برای شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ