ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و واردات پارچه و پوشاک به این کشور

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان در زمینه واردات پارچه یکی از کسب و کارهایی است که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقمند می‌توانند آن را دنبال کنند. امکان اخذ اقامت عمان از این روش نیز وجود دارد. از این رو افراد زیادی تمایل به انجام این کار دارند. در این مقاله تصمیم داریم به حوزه واردات پوشاک بپردازیم تا کارآفرینانی که تصمیم به ثبت شرکت عمان در این زمینه دارند، بتوانند اقدامی درست و هوشمندانه انجام دهند.

نگاهی به کشورهای دارای بیشترین صادارات پارچه به عمان

در این بخش از مطلب تصمیم داریم که ببینیم که چه کشورهایی بیشترین صادارات پوشاک و پارچه را به عمان داشتند:

  • امارات متحده عربی
  • چین
  • هند
  • عربستان سعودی
  • ترکیه

97 کشور دیگر هم توانستند به عمان پارچه و پوشاک صادر کنند. در نتیجه در صورتی که می‌خواهید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کار واردات پوشاک و پارچه را در عمان راه بیندازید، باید بتوانید با این کشورها ارتباط خوبی برقرار کنید.

تعرفه واردات پس از ثبت شرکت عمان

دولت عمان همواره کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در این کشور را تشویق می‌کند و تلاش می‌کند که کسب و کار  و بیزنس در کشور خود را رونق ببخشد. در صورتی که تمایل به واردات پوشاک و پارچه به این کشور دارید باید پس از ثبت شرکت عمان ابتدا در وزارت بازرگانی و صنعت عمان ثبت نام کنید.

پوشاک و پارچه‌های خارجی مشمول تعرفه‌های واردات به این کشور می‌شود. البته در صورتی که کالای شما از ایالات متحده آمریکا وارد شود، هیچ تعرفه‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد. میانگین نرخ مالیات بر واردات در این کشور، 3.2 درصد است.

کیفیت مناسب و قیمت منطقی را فراموش نکنید

در صورتی که قصد دارید پس از ثبت شرکت عمان به موفقیت برسید و کسب و کاری پایدار داشته باشید، سعی کنید با برندهایی همکاری کنید که کالایی باکیفیت و مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کنند. این کار باعث می‌شود که بتوانید پوشاک و پارچه وارداتی را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کنید و مشتریان را راضی نگه دارید.

موسسه یورو اقامت چندین سال است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان فعالیت دارد. به همین خاطر با تمامی فرآیندها و ترفندهای این کشور آشنایی کامل دارد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد روش ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان کافی است با شماره تماس‌های مشاوران این موسسه (در سایت قرار دارد) تماس حاصل نمایید. مشاوران این موسسه به ارائه خدمات مطلوب به کاربران، افتخار می‌کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و واردات پارچه و پوشاک به این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights