Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و مزایای راه اندازی رستوران در این کشور

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که موسسه یورو اقامت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. کارآفرینان می‌توانند اقامت عمان را پس از راه اندازی کسب و کار در این کشور دریافت کنند. در مقاله « ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران سنتی (فرنچایز)» و « ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران از طریق فرنچایز» تلاش کردیم که مطالبی هرچند مختصر پیرامون کسب و کار رستوران در عمان بیان کنیم.

در این مطلب تصمیم داریم به مزایای ثبت شرکت عمان در زمینه رستوران بپردازیم تا کارآفرینانی که قصد دارند یک کسب و کار پردرآمد در عمان راه اندازی کنند، از یکی از ایده‌های کم‌نظیر در این زمینه آگاه شوند.

رستوران، مخصوص قشر خاصی از جامعه نیست!

ثبت شرکت عمان باعث می‌شود که فرد بتواند یک فعالیت اقتصادی و تجاری کاملاً صحیح و درست را در کشور عمان در پیش بگیرد. همچنین کارآفرینان می‌توانند پس از ثبت شرکت، جهت اخذ اقامت عمان اقدام کنند.

با راه اندازی شرکت در عمان و ایجاد یک محیط دلنشین و فرح‌بخش در قالب یک رستوران زیبا و مجلل می‌توانید اقشار مختلف عمان را به سمت کسب و کار خود بکشید. در واقع رستوران مخصوص قشر خاصی از جامعه نیست و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

توان اقتصادی قابل قبول مردم عمان

یکی از مزایای عمان برای کسب و کار رستوران، توان مالی و اقتصادی قابل قبول مردم این کشور است. در صورتی که در این کشور اقدام به افتتاح رستوران کنید، خواهید دید که مردم عمان استقبال قابل قبولی از کسب و کار شما خواهند کرد.

تعداد بالای مهاجران ایرانی و غیره

تعداد تاجران و کارآفرینان ایرانی در عمان بالا است و در صورتی که یک رستوران سنتی در این کشور راه اندازی کنید و غذاهای عالی و باکیفیت ارائه دهید، مطمئن باشید که برند شما طرفداران و مشتریان زیادی پیدا خواهد کرد. خود مردم عمان هم علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارند.

امکان ثبت شرکت عمان از روش فرنچایز وجود دارد

اگر نمایندگی یک برند رستوران ایرانی یا خارجی عالی را بگیرید و نمایندگی آن رستوران را در عمان راه اندازی کنید، مسلماً در مدت کوتاهی می‌توانید کسب و کار خود را رشد و رونق بدهید و به درآمد قابل قبولی دست پیدا کنید.

موسسه یورو اقامت، دیدگاه بسیار مثبتی در رابطه با راه اندازی کسب و کار در عمان دارد و روش فرنچایز را یکی از بهترین راهکارها برای ثبت شرکت عمان می‌داند. در صورتی که تمایل دارید اقامت عمان را بگیرید و شرکت خود را در این کشور راه بیندازید، ابتدا با متخصصان و مشاوران یورو اقامت مشورت کنید تا این افراد تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. شماره‌های موسسه یورو اقامت در سایت قرار گرفته است. درنگ نکنید. اهداف رویاییتان در یک قدمی شما قرار دارند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و مزایای راه اندازی رستوران در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights