ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی مراکز زیبایی در این کشور

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان یکی از بهترین روش‌ها برای درآمدزایی در خاور میانه است. عمان یکی از کشورهایی است که در چند سال اخیر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را با آغوش باز پذیرفته است. این کشور با اعطای اقامت عمان سعی دارد که کارآفرینان را برای ثبت شرکت عمان دلگرم کند.

در این مطلب تصمیم داریم به یک ایده عالی برای ثبت شرکت در عمان بپردازیم. شایان ذکر است که این ایده می‌تواند برای بانوان کارآفرین و سرمایه‌گذار فوق‌العاده جذاب باشد.

مراکز زیبایی؛ کسب و کاری پردرآمد و پرطرفدار

کارآفرینان بسیاری هستند که برای ثبت شرکت عمان به دنبال ایده‌های ناب و در عین حال پردرآمد هستند. موسسه یورو اقامت ثبت شرکت عمان در زمینه سالن زیبایی و آرایشی را گزینه مطلوبی می‌داند؛ زیرا سالن‌های زیبایی در خاور میانه طرفداران زیادی دارند.

بانوان کارآفرین می‌توانند این کسب و کار را با قدرت شروع کنند و به سرعت در عمان پیشرفت کنند. موسسه یورو اقامت با برخورداری از مشاوران خبره در زمینه ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس در عمان در کنار شما خواهد بود و تا نهایی شدن اقامت عمان از طریق ثبت شرکت در کنار شما خواهد ماند.

شیوه‌های ثبت شرکت عمان در زمینه مراکز زیبایی

ثبت شرکت عمان و راه اندازی سالن زیبایی در این کشور از سه طریق ممکن است:

  1. روش راه اندازی شعبه
  2. روش فرنچایز
  3. روش برندسازی

در ادامه به صورت اجمالی این سه روش را توضیح خواهیم داد:

ثبت شرکت عمان و راه اندازی مراکز زیبایی از طریق افتتاح شعبه‌

در صورتی که در کشوری غیر از عمان یک سالن زیبایی دارید و قصد دارید شعبه‌ای از آن را در عمان راه اندازی کنید، این کار برای شما امکان‌پذیر است. می‌توانید شعبه‌ای از آرایشگاه خود را از طریق ثبت شرکت در عمان در این کشور ایجاد کنید.

روش فرنچایز برای راه اندازی آرایشگاه

روش فرنچایز یکی از بهترین روش‌ها برای راه اندازی مراکز زیبایی در عمان است که در مقاله‌ای به صورت جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت.

روش برندسازی

برندسازی در عمان و سایر کشورها کمی زمان‌بر و دشوار است ولی پایان خوشی دارد. در مقاله‌ای دیگر تلاش کرده‌ایم که کارآفرینان را با این روش و چالش‌های آن آشنا کنیم.

در صورتی که سوالی در رابطه با راه اندازی بیزنس آرایشی و زیبایی در عمان دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مربوط به این کسب و کار، ثبت شرکت در کشور عمان و نحوه اخذ اقامت عمان را از مشاوران یورو اقامت بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی مراکز زیبایی در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights