Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و حوزه‌های مناسب برای فرنچایز در این کشور (2)

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز یکی از پرطرفدارترین روش‌هایی است که برای راه اندازی کسب و کار در عمان وجود دارد. امکان اخذ اقامت عمان از طریق این روش وجود دارد. در مقاله « ثبت شرکت عمان و حوزه‌های مناسب برای فرنچایز در این کشور (1)» به چند دسته از کسب و کارهای مناسبی که می‌توانید در این کشور راه اندازی کنید، اشاره شد. در ادامه به صورت خلاصه به موارد موجود در مقاله قبلی اشاره می‌شود:

  • راه اندازی رستوران
  • راه اندازی کافه
  • راه اندازی موسسات آموزشی

در مقاله پیش رو تصمیم داریم به یک سری دیگر از کسب و کارهایی که می‌توانید در عمان راه اندازی و از طریق آن اقامت عمان را کسب کنید، اشاره می‌شود:

  • راه اندازی موسسات تفریح و سرگرمی مانند شهربازی
  • راه اندازی موسسات نظافت
  • راه اندازی موسسات مسافرتی

ثبت شرکت عمان در زمینه تفریح و سرگرمی

یکی از بهترین زمینه‌های درآمدی در عمان که مطمئناً مورد استقبال قرار می‌گیرد، حوزه‌های مربوط به تفریح و سرگرمی است. یکی از زمینه‌های عالی می‌تواند شهربازی باشد. می‌توانید با مشاوران مختلف از جمله مشاوران یورو اقامت مشورت کنید تا کسب و کارهای مناسب در این زمینه را به شما پیشنهاد دهند.

راه اندازی موسسات نظافتی

در حال حاضر ثبت شرکت عمان در زمینه نظافت می‌تواند فوق العاده باشد. با بکارگیری نیروهای منظم و کارآمد نظافت موسسات و منازل گوناگون را بر عهده بگیرید و درآمد دلخواه خود را در این کشور رقم بزنید.

در صورتی که شرکت خود را در این زمینه راه اندازی کنید، اعتبار خوبی به دست می‌آورید و می‌توانید به راحتی در مراکز دولتی و خصوصی فعالیت کنید و خدمات خود را با قیمتی مناسب به آن‌ها ارائه دهید. این زمینه می‌تواند فوق العاده پردرآمد باشد.

موسسه‌های مسافرتی

می‌توانید با یک برند معتبر هواپیمایی یا گردشگری مذاکره کنید و نمایندگی آن را در عمان راه اندازی کنید. امروزه حوزه گردشگری درآمد شگفت‌انگیزی دارد و می‌تواند برای شما فوق العاده مناسب باشد.

از نظر موسسه یور اقامت، ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز می‌تواند سودآورتر از سایر روش‌ها باشد؛ زیرا نیازی به مطرح کردن خودتان در عمان ندارید و برندی که نمایندگی آن را دریافت کرده‌اید، به اندازه کافی معروف است و در نتیجه نیازی به برندسازی ندارید. همچنین در این روش اعتماد مشتریان را خیلی راحت‌تر جلب می‌کنید و می‌توانید اجناس خود را با قیمتی بالاتر به فروش برسانید.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در عمان راه اندازی کنید و اقامت عمان را دریافت کنید، کافی است با شماره تلفن‌های موسسه یورو اقامت تماس بگیرید و تمامی امور را به متخصصان این موسسه بسپارید. یورو اقامت از دو نظر (سرعت عمل و میزان پشتیبانی) شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و حوزه‌های مناسب برای فرنچایز در این کشور (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ