ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و اخذ فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان

ثبت شرکت عمان هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید از روش‌های مختلف و قانونی که وجود دارد، کسب وکار خود را  در این کشور راه اندازی کنید. از هر روشی که شرکت خود را در این کشور ثبت کنید، پس از آن می‌توانید اقامت عمان را به صورت کاملاً قانونی دریافت کنید.

در مقاله « ثبت شرکت عمان و اخذ فرنچایز» تلاش کردیم که مطالبی در مورد روش فرنچایز یاد بگیریم. در این مطلب تصمیم داریم که دامنه صحبتمان در مورد فرنچایز را وسیع‌تر کنیم و به حوزه‌هایی بپردازیم که از طریق فرنچایز درآمد خوبی دارند و می‌توانند شما را به هدفتان از ثبت شرکت و اقامت عمان برسانند. شایان ذکر است که با کیک روی « ثبت شرکت عمان و حوزه‌های مناسب برای فرنچایز در این کشور (2)»

ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران

یکی از بهترین و پردرآمدترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز، رستوران است. کسب و کار رستوران می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد. البته توجه به یک نکته اهمیت ویژه و فوق العاده‌ای دارد و آن برندی است که تصمیم دارید، نمایندگی آن را دریافت کنید.

راه اندازی کافه پس از ثبت شرکت عمان

اگر بتوانید نمایندگی یکی از کافه‌های شیک و معروف را اخذ کنید و یک طراحی زیبا و شیک ایجاد کنید و اجناس خود را با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهید، به راحتی می‌توانید به اهداف خود در این کشور دست پیدا کنید.

فرنچایزهای آموزشی برای ثبت شرکت عمان

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مسئله آموزش را محدود به آموزش زبان می‌دانند. در حالی که اصلاً چنین چیزی نیست. شما باید پس از ثبت شرکت عمان و راه اندازی موسسه آموزشی، نیاز کشور عمان در زمینه آموزش را ارزیابی کنید و وارد فضای تخصصی شوید.

آموزش در زمینه مهندسی، علوم مختلف، پزشکی، مدیریت کسب و کار و غیره می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد.

موسسه یورو اقامت؛ همراه همیشگی شما در ثبت شرکت عمان و اخذ اقامت عمان

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در عمان راه اندازی کنید، می‌توانید تلفن را بردارید و تمامی سوالاتی که برایتان پیش آمده است را از مشاوران و متخصصان یورو اقامت بپرسید. یورو اقامت به خاطر سابقه طولانی و درخشان خود در زمینه ثبت شرکت عمان و اخذ اقامت این کشور، می‌تواند کمک‌های خوب و ویژه‌ای به شما ارائه دهد و شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن به اهدافتان برساند.

New size_Residency Investment

مشاوره تلفنی

برای آگاهی بیشتر از شرایط گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری سود ده در کشوری که مناسب شماست با کارشناسان تخصصی ما در تماس باشید:

شماره خط ویژه :  91300926 با کد تهران
واتس اپ دفتر اروپا: 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و اخذ فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights