Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد این کشور

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ثبت شرکت عمان، راه‌ اندازی شرکت در مناطق آزاد این کشور است. در سال 2000، دولت عمان تصمیم گرفت تغییرات وسیعی را در مناطق صنعتی این کشور ایجاد کند و به همین خاطر امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارحی فراهم کرد.

با ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد قادر خواهید بود که به راحتی پروژه‌های متنوعی از جمله مواد غذایی، فلزات، نفت، گاز و پتروشیمی را آغاز نمایید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید. عمان در کنار درآمد، تورم بسیار پایینی دارد و به همین خاطر افرادی که به موفق به اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت شده‌اند، بسیار راضی هستند.

مناطق آزاد عمان برای راه اندازی شرکت

در حال حاضر سه منطقه آزاد تجاری در این کشور وجود دارد که بسیاری از کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت عمان را به سوی خود کشیده است. این سه منطقه عبارت است از:

  • Al Mazunah
  • Salalah
  • Sohar

امروزه شرکت‌های بزرگی در این مناطق تأسیس شده و کار خود را آغاز کرده است. طرح‌های توسعه این مناطق ازاد تجاری آغاز شده است و بسیاری از شرکت‌ها از سراسر دنیا برای ثبت شرکت عمان پای به این مناطق می‌گذارند.

ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد Al Mazunah

این منطقه یکی از پررونق‌ترین مناطق اقتصادی این کشور است. این منطقه در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. در این منطقه قرار است در زمینه کشاورزی، خودرو و وسایل نقلیه صنعتی کار شود.

منطقه آزاد Salalah

این منطقه در مرز بین یمن و عمان قرار دارد. اولین سال فعالیت این منطقه تجاری سال 2005 بود. این منطقه چهار پروژه بزرگ را در بر گرفته است که عمدتاً در زمینه پتروشیمی و نفت فعالیت می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها (پروژه) در زمینه تولید قایق‌های ماهیگیری فعالیت می‌کند و اخیراً توانسته است شهرت خوبی را در سطح منطقه و جهان کسب نماید.

شرکت‌های دیگری در زمینه متالوژی، ریخته‌گری و تولید قطعات صنعتی در این منطقه بزرگ شروع به کار کرده‌اند.

منطقه آزاد Sohar

بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه بر پایه مواد معدنی، شیمی، پتروشیمی و هیدورکربنی هستند. در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و در زمینه‌های فوق کار کنید، بهترین منطقه برای فعالیت، سحر است.

در صورتی که تصمیم خود را برای تأسیس شرکت و فعالیت تجاری در عمان گرفته‌اید، می‌توانید با مشاوران و متخصصان باتجربه ما در این زمینه مشورت کنید و بهترین نظرات را در این خصوص دریافت کنید. بدین منظور می‌توانید با شماره‌های تماسی که در سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ