Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (1)

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مزایای ثبت شرکت عمان ، ارائه وام‌های کلان به کارآفرینان است. این موضوع در کشورهای مختلف وجود دارد ولی عمان توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته است و حتی امکان اخذ اقامت عمان را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است.

مالکیت صد در صد سرمایه‌گذاران خارجی در عمان

یکی از مزایای مهمی که دولت عمان برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است، مالکیت صد در صد بر اموال است؛ به این معنا که شما به عنوان فردی که اقدام به ثبت شرکت عمان می‌کنید، می‌توانید مالکیت صد در صد شرکت خود را داشته باشید.

همچنین در صورتی که بخواهید پس از اخذ اقامت عمان، املاک و مستغلات خریداری کنید؛ این توانایی را خواهید داشت که مالکیت کامل زمین خود را داشته باشید.

وام‌های کلان و کم‌بهره برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان ثبت شرکت عمان

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را به سرمایه‌گذاری در یک کشور خارجی دل‌گرم کند، ارائه وام‌های کم‌بهره با بازپرداخت طولانی‌مدت از سوی دولت آن کشور است. شرایط برای کارآفرینان و متقاضیان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت در این کشور فراهم شده است.

معافیت‌های گمرکی، یک مزیت مهم

در صورتی که کارخانه یا مرکز صنعتی را افتتاح کرده‌اید و از طریق آن کسب درآمد می‌کنید، ممکن است گاهی به تجهیزات  و قطعاتی احتیاج داشته باشید که صرفا در کشورهای خارجی یافت می‌شود. در این صورت دولت عمان این معافیت را برای شما در نظر خواهد گرفت و می‌توانید با معافیت گمرکی نیاز خود را به صورت کاملاً درست و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتر برطرف کنید.

با ثبت شرکت عمان، مالیات بر درآمد شخصی نپردازید

یکی از انواع مالیات که در کشورهای مختلف از افراد مختلف اخذ می‌شود، مالیات بر درآمد شخصی است. در صورتی که وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و سرمایه‌گذاری خوبی در این کشور بکنید، موفق به معافیت از این نوع مالیات خواهید شد.

تا ده سال مالیات شرکت خود را نپردازید

یکی از مزایای بزرگ دولت عمان برای کسب و کارهای نوپا و افرادی که به تازگی اقدام به ثبت شرکت عمان کرده‌اند، معافیت شرکت‌ها از پرداخت مالیات در ده سال ابتدایی فعالیت آن‌هاست. بسیاری از افرادی که شرکت خود را در این کشور ثبت می‌کنند، از این مزیت استفاده‌های زیادی می‌برند؛ زیرا خیالشان از بابت پرداخت مالیات آسوده خواهد شد.

در مقاله «ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (2)» به چند مورد از مزایای دیگر این کشور برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اشاره خواهیم کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ