ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهره‌مندی از مزایای ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد صحار

موارد بحث شده

امکان ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد تجاری کشور مدتی است برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شده است و افرادی که کسب و کار خود را در یا نمنطقه شروع می‌کنند، از مزایای مختلف و متنوعی بهره‌مند می‌شوند که یکی از آن‌ها اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است.

یکی از مناطق آزاد تجاری پرطرفدار عمان که بسیاری از کارآفرینان علاقمند به ثبت شرکت عمان در آن هستند، منطقه آزاد تجاری صحار است. در این مطلب قصد داریم به مزایای حاصل از ثبت شرکت عمان در این منطقه اشاره کنیم.

امکان اجازه زمین برای راه اندازی شرکت‌های صنعتی

یکی از مهم‌ترین مزایای منطقه آزاد صحار، امکان راه اندازی شرکت‌های صنعتی است. می‌توانید زمین مورد نیاز برای کسب و کار خود را از دولت عمان یا از مالکان محلی اجاره و در آن شروع به فعالیت کنید.

وجود انبار برای اجاره پس از ثبت شرکت عمان

یکی از مزایای دیگر ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری صحار، وجود انبارهای بسیاری است که توسط دولت یا سازمان‌های خصوصی در این منطقه ساخته شده است تا تولیدکنندگان بتوانند در صورت نیاز، محصولاتخود را در آن ذخیره کنند.

راه‌های مواصلاتی بی‌نظیر به شهرها و کشورهای بزرگ اطراف

  • از این منطقه آزاد تجاری تا بند صحار یک مسیر مواصلاتی مستقیم به طول 6 کیلومتر وجود دارد. در صورتی که قصد واردات یا صادرات کالا را داشته باشید، می‌توانید از طریق این بند به هدف خود دست پیدا کنید.
  • از این منطقه آزاد، مسیرهای مواصلاتی مستقیم و بسیار پرسرعتی به سمت مسقط، پایتخت عمان، ایجاد شده است که کارکنان می‌توانند به راحتی از این طریق به هدف خود دست یابند.
  • ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری صحار این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید مسیری مستقیم به سوی امارات متحده عربی داشته باشید. همچنین از طریق این منطقه می‌توانید به عربستان هم دسترسی پیدا کنید.

نکته: تمام زیرساخت‌های لازم مانند آب و برق در این منطقه آزاد وجود دارد و هیچ محدودیتی از این لحاظ نخواهید داشت.

اقامت عمان از طریق ثبت شرکت در منطقه صحار

در صورتی که مقاله «ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری صحار» را مطالعه کنید، می‌توانید دریابید که با راه اندازی شرکت و کسب و کار خود در این منطقه، امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت نیز وجود دارد.

موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان در زمینه راه اندازی کسب و کار و گرفتن اقامت این کشور می‌تواند در تمامی مراحل ثبت شرکت در کنار شما باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهره‌مندی از مزایای ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد صحار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights