ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آشنایی با ثبت شرکت عمان برای اخذ اقامت این کشور

موارد بحث شده

هر سال شاهد مهاجرت افراد زیادی به عمان هستیم. ، این افراد از طرق و روش‌های مختلفی به این کشور می‌روند. اگر بررسی کنید بخش زیادی از افرادی که اقامت عمان را می‌گیرند، این کار را از طریق ثبت شرکت عمان انجام می‌دهند.

یکی از بهترین و مهم‌ترین راه‌های مهاجرت برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، همین ثبت شرکت عمان است. هدف ما از تهیه این مطلب، ارائه اطلاعاتی کلی در زمینه اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است. این روش یکی از مطمئن‌ترین شیوه‌های مهاجرت به کشور مورد بحث است و موسسه یورو اقامت به خاطر تجربه خود در این زمینه، این روش را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهد.

چند قانون که متقاضیان ثبت شرکت عمان باید بدانند

قبل از اینکه بخواهیم وارد فرآیند ثبت شرکت در عمان شویم، یکی از مهم‌ترین نکات را یادآور می‌شویم. شرکتی که قرار است در عمان ثبت شود، باید توسط شخص حقیقی به ثبت برسد و کارهای آن در عمان انجام شود. در صورتی که شرکتی در سایر نقاط جهان داشته باشید و بخواهید یکی از شعب آن را در عمان تأسیس کنید، قاعدتاً باید به عنوان شخص حقوقی این کار را انجام دهید.

متخصصان ما در موسسه یورو اقامت می‌توانند این پروسه را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما طی کنند تا بتوانید به راحتیثبت شرکت عمانرا انجام دهید.

قانون دومی که باید به آن اشاره کرد، سهام شرکتی است که می‌خواهید تأسیس کنید. باید 70 درصد سهان این شرکت به نام سرمایه‌گذار خارجی و 30 درصد آن به نام شخص عمانی باشد. البته شخص عمانی هیچ حقی برای گرفتن سود ندارد و حتی در کوچک‌ترین مسائل شرکت هم دخالت نمی‌کند. لازم به ذکر است که برخی از این سهام‌داران عمانی به صورت ماهیانه حقوقی را دریافت می‌کنند.

ثبت شرکت در عمان به واسطه شخص حقیقی

در مقاله‌ای دیگر تحت عنوان «مراحل اداری ثبت شرکت عمان» به فرآیند اداری راه‌اندازی شرکت در کشور عمان اشاره خواهیم کرد. شخص حقیقی پس از گذراندن این مراحل، می‌تواند فعالیت خود را به صورت رسمی در این کشور آغاز کند. ابتدا به آن شخص حقیقی، اقامت عمان به صورت شش ماهه اعطا خواهد شد تا بتواند فعالیت خود را در این کشور تکمیل کند و به انجام برساند. در صورت سودآوری و بهره‌وری رضایت‌بخش این شرکت، اقامت به صورت سالیانه تمدید خواهد شد.

ثبت شرکت در عمان به واسطه شخص حقوقی

یکی از مهم‌ترین نکات ثبت شرکت توسط شخص حقوق این است که شخص می‌تواند مالکیت کامل شرکت خود را در دست بگیرد و هیچ نیازی به دخالت شخص عمانی نیست. البته شخص حقوقی باید مدارکی دال بر موفقیت خود در کشورهای دیگر ارائه دهد تا بتواند شرکت خود را ثبت کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آشنایی با ثبت شرکت عمان برای اخذ اقامت این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights