ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت در عمان بهره‌مندی از فرصت‌های استثنایی

موارد بحث شده

موسسه یورو اقامت به بسیاری از کارآفرین‌هایی که تمایل به راه‌اندازی کسب و کار دارند، توصیه می‌کند که وارد فرآیند ثبت شرکت در عمان شوند. کشور عمان با سیاست‌های عالی که در پیش گرفته است، فرصت‌های و امتیازهای بی‌نظیری برای متقاضیان ثبت شرکت در عمان در نظر گرفته است. یکی از این امتیازها، امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است.

در این مطلب قصد داریم به فرصت‌های جدید و استثنایی اشاره کنیم که برای ثبت شرکت در عمان وجود دارد و علاقمندان می‌توانند با استفاده از این فرصت‌ها، به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند.

ثبت شرکت در عمان و فعالیت‌های مدیریتی

یکی از کارهایی که می‌توان از طریق آن به درآمد خوبی در عمان رسید، فعالیت‌های مدیریتی است. فعالیت‌های مدیریتی الزاماً همکاری با شرکت‌های گوناگون نیست. با فعالیت در موارد زیر هم می‌توانید شرکت و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید:

  • مدیریت مراسم‌های جشن و شادی مانند عروسی
  • مدیریت مراسم‌های مخصوص
  • کمک به برگزاری فعالیت‌های ورزشی
  • مدیریت کلیه رویدادهای شرکت‌های بزرگ

موسسه یورو اقامت در تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت در عمان در کنار شما خواهد بود. می‌توانید در زمینه کسب و کارهای مدیریتی با متخصصان و مشاوران یور اقامت صحبت کنید و اطلاعات بیشتری از آن‌ها بگیرید.

ثبت شرکت در عمان در زمینه گردشگری و توریزم

دولت عمان در جهت رشد و رونق صنعت گردشگری تلاش‌های گسترده‌ای کرده است. شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری در این کشور موقعیت بسیار خوبی دارند و به همین جهت راه اندازی کسب و کار در زمینه گردشگری در این کشور بسیار پرسود و رونق خواهد بود.

شایان ذکر است که کار کردن در این حوزه نیاز به افرادی دارد که تجربه انجام چنین کاری را داشته‌اند و می‌توانند تورها را به خوبی هدایت و راهنمایی کنند و اطلاعات نسبتاً کامل و جامعی از مناطق دیدنی و گردشگری عمان دارند.

راه اندازی استارتاپ در عمان

در مقاله «راه‌اندازی استارتاپ از طریق ثبت شرکت در عمان» به صورت کامل به قدرت استارتاپ‌ها و حمایت دولت عمان از آن‌ها اشاره شده است. استارتاپ‌هایی که با تکیه بر فناوری اطلاعات ایجاد شده باشد، جایگاه ویژه‌ای در عمان دارد و می‌تواند به سودرسانی بسیار خوبی برای کارآفرین ختم شود.

کسب و کارهایی نوپا مشابه اسنپ در ایران (تاکسی همیشه در دسترس) به طرز شگفت‌انگیزی از سوی دولت عمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و موسسه یورو اقامت نیز برای ثبت شرکت در این کشور از تمامی روش‌ها و همچنین اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت آمادگی کامل را دارد و می‌تواند نقشی بنیادین را در این زمینه ایفا کند. کافی است با متخصصان ان شرکت تماس بگیرید و در زمینه فعالیت مورد نظر خود با این متخصصان مشورت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت در عمان بهره‌مندی از فرصت‌های استثنایی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights