ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند ایده مناسب برای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

بسیاری از افراد به دلیل اقتصاد خوب آلمان و همچنین وجود این کشور در منطقه شنگن، سعی می‌کند که کسب و کار خود را با ثبت شرکت آلمان توسعه و بهبود ببخشند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی برای اینکه به موفقیت برسند و بتوانند اقامت آلمان را دریافت کنند، به دنبال ایده‌های مناسبی برای ثبت شرکت آلمان هستند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده مناسب برای این کار به شما بدهیم:

ثبت شرکت آلمان در حوزه تولید

وقتی صحبت از تولید و ساخت محصولات استاندارد به میان می‌آید، به روشنی می‌دانیم که آلمان یکی از بهترین تولیدکنندگان جهان است و به همین خاطر اگر ظرفیت مالی برای ثبت شرکت آلمان در حوزه تولید را دارید، هر چه سریع‌تر اقدام کنید تا یک گام از سایر رقبا جلوتر باشید.

پشتیبانی و فروش محصولات در حوزه فناوری اطلاعات

آلمان به عنوان یک کشور پیشرفته و فعال در حوزه فناوری اطلاعات به حساب می‌آید و شهروندان این کشور علاقه فراوانی به این حوزه دارند و در صورتی که بتوانید ثبت شرکت آلمان را در این حوزه انجام دهید، به سرعت به فروش خوبی می‌رسید و با پشتیبانی مواردی که می‌فروشید، می‌توانید خیل زود به سودآوری برسید.

شرکت آرایشی بهداشتی

یکی از زمینه‌های پرفروش در آلمان و سراسر دنیا، لوازم آرایشی بهداشتی است. شما با ثبت شرکت آلمان در زمینه آرایشی بهداشتی، هم می‌توانید محصولات خود را در بازار آلمان عرضه کنید و با اطمینان از فروش بالا خیلی زود وارد فاز صادرات شوید.

راه اندازی شرکت آموزشی در زمینه تدریس زبان‌های خارجی

در صورتی که در زمینه تدریس زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، فارسی، روسی و غیره تخصص و تسلط دارید، بد نیست که ثبت شرکت آلمان را در این زمینه انجام دهید. به دلیل وجود مهاجران و پناهنگان زیاد در آلمان، اگر بتوانید کارتان را خوب انجام دهید، حتما به سود زیادی دست خواهید یافت و همچنین خیلی زود موفق به اخذ اقامت آلمان خواهید شد.

اخذ اقامت آلمان با یک جرقه

اگر ایده‌ای به ذهنتان خطور کرد که فکر می‌کنید می‌توانید از طریق آن ایده به ثروت و سود برسید، درنگ نکنید. آلمان به عنوان سرزمین فرصت‌ها با آغوشی باز پذیرای ایده‌ها و خلاقیت شما خواهد بود و اگر بتوانید این ایده را متناسب با طرح توجیه اقتصادی که برای آن ارائه کرده‌اید، پیاده کنید مطمئن باشید که مجوز اقامت آلمان را به زودی دریافت خواهید کرد و از مزایای این کشور بهره‌مند خواهید شد.

برای ثبت شرکت آلمان بهتر است از گزینه شرکت با مسئولیت محدود استفاده کنید؛ این نوع از شرکت برای کسب و کارهای نوپا بهتر است و با اخذ مجوز آن می‌توانید در حوزه‌های مختلفی فعالیت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند ایده مناسب برای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights