ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

رموز ماندگاری در کسب ‌و کار پس از ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

برای اینکه یک کسب ‌و کار بتواند به دوام و پایداری برسد، لازم است که در گام نخست ماندگاری و بقای خود را حفظ کند و در گام بعد وارد فاز پیشرفت شود. برای ثبت شرکت آلمان  باید بتوانید ماندگاری خود را حفظ کنید تا بتوانید اقامت آلمان را بگیرید. در این مطلب قصد داریم که چند مورد از رموز ماندگاری پس از ثبت شرکت آلمان را بیان کنیم.

پس از ثبت شرکت آلمان چه باید کرد؟

بعد از اینکه فرآیند اداری ثبت شرکت آلمان را طی کردید و کسب ‌و کار خود را راه انداختید، برای اینکه بتوانید در این کشور ماندگار شوید، باید مجموعه‌ای از نکات‌ را در پیش بگیرید که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است:

  • روی انجام کارها به بهترین شکل تمرکز کنید
  • به قوانین و مقررات سازمانی احترام بگذارید و با عدم رعایت قوانین برخورد کنید
  • قابلیت اطمینان و پرهیز از عدم قطعیت
  • برنامه‌ریزی کنید
  • جدا کردن کارهای خصوصی از موارد کاری

بهترین محصولات و خدمات را به بازار عرضه کنید

برندسازی کار چندان دشواری نیست ولی به دقت عمل نیاز دارد. اگر می‌خواهید اقامت آلمان را دریافت کنید، باید نام خود را در بازار این کشور جاودانه کنید. به عبارت دیگر همیشه روی بهتر کردن محصولات و خدمات خود تمرکز کنید تا بهترین نتایج را بگیرید.

احترام به قوانین و برخورد با بی‌قانونی

یکی از اصلی‌ترین اصول پیشرفت پس از ثبت شرکت آلمان، این است که به تمامی قوانین و مقررات احترام بگذارید و با هرگونه بی‌قانونی در سازمان مقابله کنید، نظام تشویق و تنبیه یکی از کارآمدترین سیستم‌ها در این گونه مواقع است. اجازه ندهید که افراد خارج از قوانین عمل کنند. این کار پس از مدتی سازمان را به حاشیه خواهد برد و به جای تمرکز بر بهبود عملکرد، مجبور به جلوگیری از کارهای خارج از قانون خواهید کرد. برای رسیدن به اقامت آلمان، سازمانی کارآمد، پیشرو و قدرتمند نیازدارید که بتواند هرگونه مشکلی را پشت سر بگذارد.

قابلیت اطمینان و پرهیز از هرگونه شک و تردید

یکی از خصوصیات اخلاقی مشتریان و کارکان این است که پایدار هستند. در صورتی که در آلمان بتوانید اعتماد یک مشتری را جلب کنید، می‌توانید برای همیشه روی او حساب کنید. در مورد کارکردن روی مشتریان قدیمی شک نکنید.

بهترین استراتژی برای رسیدن به اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت این است که مشتریان قدیمی خود را بیش از پیش جذب کنید و به آنها محصول یا خدمت عرضه کنید.

در صورتی که خواستار ثبت شرکت آلمان هستید و می‌خواهید در این کشور به موفقیت و ثروت دست یابید، بهتر است با متخصصان مشورت کنید. مشاوران ما در این زمینه می‌توانند کمک خوبی به شما بکنند. کافی است با شماره‌های ما که در سایت هم قرار دارد، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

رموز ماندگاری در کسب ‌و کار پس از ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights