Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سال 2020؛ سالی متفاوت با ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

سال 2020؛ سالی متفاوت با ثبت شرکت اسلواکی

یکی از سیسات‌هایی که بسیاری از کارآفرینان در سال 2020 در پیش گرفته‌اند این است که مجموعه کاری خود را از طریق ثبت شرکت اسلواکی رشد و توسعه دهند. این کار چند مزیت عمده دارد. اول از همه فرد می‌تواند از این روش خیلی راحت و مطمئن، اقامت اسلواکی را دریافت کند. دومین مزیت آن است که اوضاع اقتصادی اسلواکی مناسب است و این شخص می‌تواند از این اوضاع مناسب نهایت بهره را ببرد و کسب و کارش را رشد و توسعه دهد. سومین مزیت این است که می‌تواند محصولات و خدمات خود را نه‌تنها در اسلواکی بلکه در تمامی بازارهای اروپا و جهان عرضه کند.

سال 2020 ؛ سالی خاص برای ثبت شرکت اسلواکی

همان‎‌طور که می‌دانید شرایط اسلواکی به گونه‌ای است که کارآفرینان در صورتی که مهارت لازم را داشته باشند و با اصول و فنون کسب و کار آشنایی داشته باشند می‌توانند از طریق ثبت شرکت اسلواکی بهترین بهره ممکن را از آن ببرند و به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند.

موسسه یورو اقامت اوضاع اسلواکی را از نظر اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به صورت مداوم رصد می‌کند تا بتواند بهترین شهر و بهترین کسب و کار را به متقاضیان راه اندازی بیزنس در این کشور پیشنهاد دهد. روند اقتصاد این کشور مثبت است و به همین خاطر سال 2020 می‌تواند سالی خوب و بی‌نظیر برای ثبت شرکت اسلواکی باشد.

اقدامات یورو اقامت برای افزایش تمایل کارآفرینان به ثبت شرکت در اسلواکی

مجموعه یورو اقامت تلاش می‌کند که در هر شرایطی رضایت کاربران، متقاضیان و کارآفرینان را جلب کند. بدین منظور این مجمو.عه سه گام مهم در سال 2020 برای کمک به کسب و کارها و بهبود روند ثبت شرکت در اسلواکی برداشته است. در ادامه به این اقدامات می‌پردازیم:

  • افزایش سرعت روند ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی : این مجموعه همواره می‌کوشد که فرآیند اداری راه اندازی بیزنس در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
  • کاهش هزینه‌ها تا حد امکان: متخصصان یورو اقامت همواره در حال بررسی مسیرهای ممکن برای کاهش هزینه‌های راه اندازی کسب و کار هستند.
  • ارائه مشاوره به کارآفرینان برای آشنایی با تمامی مسائل پیرامون محیط اجتماعی و اقتصادی اسلواکی

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه راه اندازی کسب و کار در اسلواکی کسب کنید مقاله « ثبت شرکت اسلواکی در دوران شیوع کرونا » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات لازم با شماره‌های تماس یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سال 2020؛ سالی متفاوت با ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ