Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

داشتن اطلاعات اقتصادی کافی، لازمه اخذ اقامت اسلواکی

موارد بحث شده

به تازگی یورو اقامت، درخواست‌های زیادی برای اخذ اقامت اسلواکی دریافت می‌کند. وقتی از متقاضیان اقامت اسلواکی سوال می‌کنیم که چه هدفی را دنبال می‌کنند، اکثراً به دنبال ثبت شرکت اسلواکی هستند. یکی از مهم‌ترین فاکتورها و عواملی که قبل از ثبت شرکت اسلواکی باید در نظر بگیرید، شرایط اقتصادی این کشور است.

هدف ما از تهیه این مطلب، آن است که یک دورنمای کلی از اقتصاد اسلواکی ارائه دهیم تا بتوانید با چشمانی باز، شرکت خود را در این کشور تأسیس کنید.

رشد تولید ناخالص داخلی، یکی از مهم‌ترین دلایل برای ثبت شرکت اسلواکی

یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای راه اندازی کسب و کار در یک کشور، تولید ناخالص داخلی آن است. مشاوران ما تحقیقات زیادی روی اقتصاد اسلواکی انجام داده‌اند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که در شرایط فعلی، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت یکی از عاقلانه‌ترین و پربازده‌ترین کارهاست. تولید ناخالص داخلی اسلواکی در سال 2014، 2.4 درصد رشد داشت و همین عدد باعث شد که مدیران کسب و کار، نگاهی خوش‌بینانه به این کشور پیدا کنند.

پس از اخذ اقامت اسلواکی، در صنایع اصلی فعالیت کنید

در صورتی که می‌خواهید در اسلواکی پیشرفت کنید، سعی کنید که نیاز مردم این کشور را بررسی کنید. همیشه پیشرفت از نیاز نشئت می‌گیرد. در این کشور صنایع مهمی وجود دارد که در صورتی که وارد آن‌ها شوید می‌توانید علاوه بر ورود به بازار این کشور، دست به صادرات هم بزنید. صنایع اکترونیک و خودروسازی، دو مورد از مهم‌ترین صنایع این کشور هستند.

یکی از صنایع مهم و پررونق دیگر، صنعت نوپای گردشگری است. در چند سال گذشته، این صنعت به یکی از بهترین و پردرآمدترین صنایع این کشور تبدیل شده است. حدود 70 درصد از افراد محلی و کسانی که پس از اخذ اقامت اسلواکی وارد این کشور می‌شوند، به نوعی در صنعت توریزم مشغول به کار می‌شوند.

کشاورزی هم در این کشور بسیار پررونق و پردرآمد است. حدود 40 درصد از سرزمین‌های این کشور زیر کشت هستند. به منظور ثبت شرکت در اسلواکی، می‌توانید از این صنایع مشغول به کار شوید و از نظر مالی به منابع خوبی دست پیدا کنید.

همه کارها را به یورو اقامت بسپارید

موسسه یورو اقامت چند سال است که در زمینه اخذ اقامت کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند. یکی از کشورهایی که طرفداران زیادی دارد و هر سال افراد زیادی در سراسر جهان به آن مهاجرت می‌کنند، اسلواکی است. این کشور به خاطر اقتصاد شکوفا و خوبی که دار

در صورتی که شما هم خواهان اخذ اقامت اسلواکی هستید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت ما قرار دارد تماس بگیرید. خواسته متخصصان ما، موفقیت و همراهی با شماست. همه کارهای اقامت خود را به موسسه یورو اقامت بسپارید و نگران هیچ چیز نباشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

داشتن اطلاعات اقتصادی کافی، لازمه اخذ اقامت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ