Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه‌های گوناگونی انجام می‌شود ولی مسئله‌ای که امروز ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که چه کسب و کارهایی در هر شرایطی می‌توانند به فعالیت خودشان ادامه دهند و درآمد قابل توجهی برای صاحبان آن کسب و کارها و کارآفرینان رقم بزنند. کرونا بسیاری از بیزنس‎‌ها را به تعطیلی کشاند ولی امروز شاهد رشد چشمگیر کسب و کار برنامه نویسی هستیم. از این رو تصمیم گرفتیم مقاله‌ای بنویسیم و در این مقاله به معرفی این بیزنس بپردازیم. شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت در زمینه برنامه نویسی وجود دارد.

زمینه‌های فعالیت یک برنامه نویس پس از ثبت شرکت اسلواکی

وقتی شما به عنوان یک برنامه‌ نویس شرکت خود را در اسلواکی راه اندازی کردید می‌‎توانید فعالیت‌های مختلف انجام دهید و از این طریق درآمد قابل قبولی برای خودتان رقم بزنید. در ادامه تصمیم داریم به کارهای مختلفی که می‌توانید انجام دهید اشاره خواهد شد:

1. فعالیت‌های آموزشی

یکی از کارهای بسیار پردرآمد پس از ثبت شرکت اسلواکی این است که برنامه نویسی را آموزش دهید. این آموزش می‌تواند به صورت حضوری و غیرحضوری انجام شود. در صورت آموزش غیرحضوری می‌توانید این کار را در منزل و برای تعداد زیادی از افراد انجام دهید. به علاوه این توانایی را خواهید داشت که برای متقاضیان سراسر جهان کلاس برگزار کنید.

2. همکاری با شرکت‌ها

یکی از کارهای عالی برنامه نویسان این است که می‌توانند با شرکت‌های مختلف در سراسر جهان همکاری و برای آن‌ها نرم افزار طراحی کنند. به عنوان مثال شرکتی از شما می‌خواهد که یک نرم افزار برای فروش، حسابداری و انبار آن تهیه کنید. شرکت شما با طراحی این نرم افزار می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی دریافت کند.

3. همکاری با وب‌سایت‌ها

این روزها وب‌سایت‌ها به برنامه نویس نیاز دارند تا نیازهای آن‌ها را برطرف کند و تغییرات لازم را در سایت آن‌ها اعمال نماید. یک برنامه نویس می‌تواند قابلیت‌های بسیار خوب و کارآمدی به وب‌سایت‎ها اضافه کند.

در صورتی که در زمینه برنامه نویسی فعالیت دارید بازار کار برای ثبت شرکت اسلواکی  در این زمینه آماده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می‌توانید مقاله « روش‌ های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی » را مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی با فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی کافی است با شماره‌های تماس موجود در وب‌سایت یورو اقامت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه برنامه نویسی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ