ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آیا ثبت شرکت اسلواکی انتخاب خوبی است؟

موارد بحث شده

بسیاری از افرادی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوند، به توانمندی‌های این کشور شک دارند و هنور آن‌گونه که باید و شاید این کشور را نشناخته‌اند. کوچک‌ترین مزیتی که دولت اسلواکی برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی در نظر می‌گیرد، اقامت اسلواکی است.

در این مطلب قصد داریم به نگرانی‌ها و ترس‌های این دوستان واکنش نشان دهیم و به صورت کلی به مزایای این کشور اشاره کنیم.

ثبت شرکت اسلواکی و حضور در یکی از بهترین بازارهای دنیا

اسلواکی یکی از کشورهای حوزه شنگن محسوب می‌شود و با ثبت شرکت اسلواکی می‌توانید به راحتی با تمامی کشورهای اروپایی ارتباط صادراتی و وارداتی برقرار کنید و کلیه نیازهای خود را در اروپا که یکی از بهترین بازارهای دنیا است، برآورده سازید.

یکی از مهمترین مزایای بازار اروپا این است که با تمامی بازارهای بزرگ و معتبر دنیا در ارتباط است و در صورتی که بتوانید برند خود را معروف و معتبر کنی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به سراسر دنیا صادر کنید و مواد اولیه مورد نیاز خود را از هر جایی که مد نظرتان است، وارد نمایید.

اخذ اقامت اسلواکی و زندگی در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا

یکی دیگر از مزایای مهم ثبت شرکت اسلواکی این است که می‌توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید و به راحتی در تمامی کشورهای حوزه شنگن رفت و آمد کنید. در این رفت و آمدها می‌توانید روابط تجاری برقرار کنید.

خانواده را هم با خود بیاورید

شخصی که به عنوان یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین دست به ثبت شرکت اسلواکی می‌زند می‌تواند خانواده (همسر و فرزندان) خود را هم با خود همراه کند و به اسلواکی بیاورد. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین مزایایی است که ثبت شرکت در این کشور دارد و به همین خاطر بسیاری از افراد اسلواکی را برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار و حتی زندگی ترجیح می‌دهند.

هزینه پایین زندگی در اسلواکی

مزیت مهم و اساسی اسلواکی که بسیاری از افراد را مایل به ماندن در این کشور می‌کند، هزینه‌های پایین زندگی در این کشور است. وقتی هزینه‌ها کم و پایین باشد، نگرانی‌ها و استرس کاهش می‌یابد و فرد می‌تواند با آسودگی و فراغ بال بیشتری به آینده کاری خود فکر کند.

موسسه یورو اقامت با توجه به سابقه طولانی فعالیت در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی، تصمیم دارد که به افراد و کارآفرین‌هایی که قصد ورود به این کشور را دارند کمک کند و وسایل و شرایط لازم را برای آن‌ها فراهم نماید. در صورتی که قصد دارید در این کشور کارآفرینی کنید و اقامت این کشور را بگیرید، کافی است با مشاوران که شماره‌های آن‌ها در همین صفحه قرار دارد، تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آیا ثبت شرکت اسلواکی انتخاب خوبی است؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights