ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مقایسه استارت آپ ویزای کانادا با انگلیس

استارت آپ ویزای کانادا و انگلیس

موارد بحث شده

آغاز عصر سرمایه گذاری روی ایده های بلند پروازانه:
هدف این مقاله مقایسه استارت آپ ویزای کانادا با انگلیس است.
کشورهای مختلف دنیا به این باور رسیده اند که زمان برتری با داشتن منابع فیزیکی و فعالیتهای مکانیکی به پایان رسیده و در عصر حاضر توان فکری است که کشورها را به برتری می رساند. اگر زمانی امثال “راک فلر” با به راه انداختن شبکه ای قدرتمند و ایجاد مونوپولی مافیا گونه و از سر راه برداشتن فیزیکی رقبا می توانستند به برتری در اقتصاد دست پیدا کنند، امروزه “الن ماسک” با قدرت تفکر بالای خود و تمرکز مدیریتی فراانسانی توانسته است در بسیاری از صنایع جایگاه برتری در دنیا کسب کند. 

ژن خوب:
عصر حاضر، عصر ژن های خوب است و کشورها با برنامه های تشویقی خود به دنبال جذب این ژن ها به کشور خود برای داشتن آینده ای بهتر هستند. در این گیر و دار، دو کشور کانادا و انگلیس با برنامه های حمایتی استارت آپ ویزا و ویزای سرمایه گذاری نوآورانه خود در دنیا پیشتاز جذب صاحبان ایده و یا مدیران موفق کسب و کارها هستند. 

اقامت با سرمایه گذاری در کسب و کارهای سنتی به تاریخ می پیوندد:
تا دو سه سال پیش، شما می توانستید با سرمایه گذاری دو میلیون پوندی و خرید یک کسب و کار سنتی مثل پمپ بنزین به اقامت انگلیس و یا تا چند سال قبلتر از آن با سرمایه گذاری در خرید ملک در کانادا به اقامت کانادا دست پیدا کنید، اما از سال 2019 به بعد این برنامه ها به تاریخ پیوسته است.

دوره جولان استارت آپها: 
از اواخر دهه دوم این سده میلادی، برنامه های حمایت از استارت اپ ها به شدت مورد توجه کشورهای پیشرفته قرار گرفته است. دو تا از محبوبترین این برنامه ها، برنامه استارت آپ ویزای کانادا و استارت آپ ویزای انگلیس است. 
در هر دوی این برنامه ها (مانند همه برنامه های مشابه دیگر کشورها) از کسی تقاضای مدرک تحصیلی بالا و یا درجه برتر آکادمیک نشده است. کافی است در سطح ابتدایی (B2) زبان انگلیسی بدانید. کمی پول برای گذران زندگی در چند ماه اول زندگی داشته باشید و از همه مهمتر ژن خوب داشته باشید. اما فرقشان کجاست؟

پارامترهای بررسیاستارت آپ ویزای کانادااستارت آپ ویزای انگلیس
نهادهای صادر کننده تاییدیه نوآوری طرحانکوباتورها، سرمایه گذاران فرشته و خطر پذیر مورد تایید دولتانکوباتورهای مورد تایید دولت
هزینه اینکوباتورهابه طور متوسط بالای 50 هزار دلار برای دو سال
به طور متوسط 20 هزار پوند برای دو سال
مدت زمان اخذ ویزاتا 35 ماه از زمان آماده سازی مدارککمتر از یک ماه
مدت زمان صدور ورک پرمیت18 تا 24 ماه از زمان ارسال مدارکنیازی ندارد
مدت زمان دریافت اقامت دائم35 ماه5 سال
میزان همکاری انکوباتور بسته به نوع انکوباتور داردبسته به نوع انکوباتور دارد
جمع بندی باتیساین طرح بیشتر در دسته اقامت سرمایه گذاری قرار دارد و نظارت کمتری بر کسب و کارها وجود دارد. این طرح برای کسب و کارهای موفق و یا مدیران و دارندگان ایده های نوآورانه طراحی شده و ارائه گزارشات ماهانه و مشخص کردن حداقل فعالیت 20 ساعت در هفته برای اعضای هیات مدیره الزامی است.
اطلاعات ارائه شده مربوط به تاریخ سپتامبر 2022 خواهد بود.

توجه: علیرغم برداشت غلط بسیاری از وکلای اقامتی هیچ کدام از این دو طرح برای کسانی که قصد سرمایه گذاری بدون درگیری در کسب و کار را دارند مناسب نیست. لطفا به دنبال مسیر های میانبری که راه به بیراهه دارد نباشید. برای فهم بهتر منظورمان، مراجعه کنید به مقاله چند سال پیش ما با عنوان راهکارهای متقلبانه برای اخذ اقامت.

مشتریان باتیس با دقت بالایی انتخاب شده و ترجیح ما گزیده کاری است. ما از ارائه راهکارهایی که صرفا به سود ما بوده و برای مشتریانمان فایده ای ندارد پروا داریم.

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مقایسه استارت آپ ویزای کانادا با انگلیس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights