ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پس از اخذ اقامت لهستان از طریق کار، چقدر حقوق خواهم گرفت؟

موارد بحث شده

یکی از سوالات رایجی که متقاضیان اخذ اقامت لهستان از مشاوران ما در موسسه یورو اقامت می‌پرسند این که اگر وارد لهستان شوند و اقامت این کشور را از طریق کار دریافت کنند، چقدر حقوق خواهند گرفت؟ مشاوران و متخصصان ما در موسسه یورو اقامت می‌توانند در زمینه اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز به شما کمک کنند تا بتوانید با اطلاعات و آگاهی کافی پای در مسیر بگذارید.

در این مطلب قصد داریم در رابطه میانگین حقوق کارکنان و کارمندان در لهستان صحبت کنیم و در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

میانگین حقوق در لهستان چقدر است؟

اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم بر اساس جدیدترین و آخرین آمارهای رسمی این کشور استخراج شده است. بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که لهستان یکی از بهترین کشورهای اتحادیه اروپا و آمار و ارقام بسیار خوبی از نظر اقتصادی دارد. به همین خاطر در صورتی که بتوانید اقامت لهستان را دریافت کنید، مسلماً موفقیت بزرگی نصیبتان شده است.

میانگین درآمد قبل از پرداخت مالیات در لهستان، حدود 4900 زلوتی است و پس از پرداخت مالیات مربوط به آن به حدود 3530 زلوتی می‌رسد. شاید وقتی این مبلغ را با میانگین حقوق در سایر نقاط اروپا بررسی کنید، به این نکته پی ببرید که این عدد واقعاً پایین است ولی وقتی مخارج زندگی در لهستان را هم بررسی کنید، پی خواهید برد که هزینه زندگی در لهستان واقعاً پایین‌تر از سایر نقاط اروپا است.

هزینه زندگی در لهستان واقعاً امیدوارکننده است و به همین خاطر سطح امید و شادی در مردم لهستان در جایگاه نسبتاً خوبی قرار دارد. در صورتی که اقامت لهستان را دریافت و با مردم این کشور زندگی کنید، این نکته را به خوبی درک خواهید کرد.

نمودارها نشان می‌دهد که حقوق هر ساله افزایش یافته است

نمودارهای آماری در لهستان نشان می‌دهد که میزان حقوق کارمندان و کارکنان هر ساله افزایش یافته است. هر چند که این افزایش بر اساس اسلوب و توانایی اقتصاد بوده ولی با این حال توانسته کارکنان را راضی نگه دارد و برای آن‌ها امیدوارکننده باشد.

اگر میانگین حقوق سال 2000 را بررسی کنید، خواهید دید که میزان ان 2057 زلوتی بوده است و تا سال 2018 به 4900 زلوتی رسیده است. این افزایش حقوق به معنای افزایش بی‌رویه تورم در این کشور نیست بلکه میزان رفاه و سطح زندگی در این کشور بهبود یافته است.

اقامت لهستان و دریافت حقوق مناسب از طریق یورو اقامت

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را از روش‌های مختلف بگیرید و در این کشور کار و فعالیت کنید، مشاوران ما در شرکت یورو اقامت می‌توانند شما را به طور کامل راهنمایی کنند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

همچنین در صورتی که به دنبال اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت هستید، می‌توانید تمام امور را به متخصصان یورو اقامت بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت را در اختیار شما بگذارند. کافی است با یورو اقامت همراه شوید و طعم شیرین اعتماد را بچشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پس از اخذ اقامت لهستان از طریق کار، چقدر حقوق خواهم گرفت؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights