ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

همکاری با بازیگران کلیدی پس از ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

یکی از مواردی که باید پس از ثبت شرکت لهستان به آن توجه داشته باشید، این است که ارتباط خود را بازیگران کلیدی این کشور تقویت کنید. بازیگران کلیدی این کشور در گام نخست، شرکت‌های بزرگ و دولت لهستان است. سعی کنید با کسانی ارتباط برقرار کنید که بتوانند به بزرگ شدن کسب و کار شما کمک کنند. بزرگ شدن، زمینه اقامت لهستان را فراهم می‌کند.

ثبت شرکت لهستان اولین گامی است که می‌توانید برای رشد و پیشرفت بردارید، سعی کنید که تا آنجا که ممکن است با شرکت‌ها و افرادی ارتباط برقرار کنید که نقشی موثر در رسیدن شما به اهدافتان بردارند. بزرگ شدن کسب و کارتان می‌تواند اقامت لهستان را هم برای شما به ارمغان بیاورد.

در این مطلب قصد داریم به چند مورد از بازیگران کلیدی و مهمی که ممکن است پس از ثبت شرکت لهستان با آنها سر و کار داشته باشید، اشاره کنیم.

بازیگران کلیدی لهستان

در کشور لهستان کسب و کارهای بزرگ می‌توانند به رشد شما کمک شایانی کنند. آنها می‌توانند در تبلیغات خود از شما یاد کنند و یا محصولات و خدمات شما را به مشتریان خود پیشنهاد دهند و یا اینکه روی توسعه کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند.

پس از ثبت شرکت لهستان، حتما روی همکاری با کسب و کارهای زیر فکر کنید:

  • PKB Orlen: یک شرکت نیمه خصوصی است که صنعت نفت لهستان را رهبری می‌کند. این شرکت سالانه 10 میلیارد دلار فروش دارد و ارزش بازار این شرکت 7.6 میلیارد دلار است.
  • Lotos: این شرکت هم در زمینه پالایش نفت و پتروشیمی فعالیت دارد.
  • Comarch: این شرکت فعالیت درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات دارد.
  • Can Pack Poland: این شرکت در زمینه بسته‌بندی نقش مهم و موثری دارد و می‌تواند در زمینه بسته‌بندی به شما هم کمک کند. در صورتی که بعد از ثبت شرکت لهستان محصولی ارائه می‌دهید، برای بسته بندی از کمک این شرکت استفاده کنید.
  • PZU: زمینه فعالیت این شرکت بیمه است.
  • Warta: این شرکت هم در زمینه بیمه فعالیت دارد.
  • Kompania Weglowa: این شرکت بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت لهستان در زمینه استخراج زغال سنگ است.
  • P.S.A.: این شرکت در زمینه مخابرات فعالیت خوبی دارد.
  • LOT: این شرکت می‌تواند پروازها و حمل و نقل شما را رهبری کند. حتماً به همکاری با این شرکت فکر کنید.
  • PKO: این شرکت مدت زیادی است که در زمینه مالی و بانک‌داری فعالیت دارد.

کمک گرفتن از دیگران پس از ثبت شرکت لهستان

در صورتی که می‌خواهید در کسب و کار خود  پیشرفت کنید، حتما از کمک افراد معتبر و مهم استفاده کنید، این افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلفی به شما کمک کنند. پس از ثبت شرکت لهستان از هر فرصتی برای دیدار با بزرگان کسب و کار و معرفی کسب و کار خود به آنها استفاده کنید.

تبدیل شدن ه یک برند، از طریق هوشیاری و تبلیغات موثر، امکان‌پذیر است. در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید، بهترین کار این است که به یک برند تبدیل شوید.

استفاده از مشاوره؛ مهم‌ترین کار برای رسیدن به موفقیت

در صورتی که قصد دارید در کسب و کار خود به موفقیت‌های چشم‌گیر برسید، بهترین کار پس از ثبت شرکت لهستان این است که از متخصصان و افراد کاردان مشورت بگیرید. مرکز ما سرشار از افراد نخبه و کاربلد در زمینه راه اندازی کسب و کار در لهستان است. این افراد در تمامی مراحل از جمله اخذ اقامت لهستان به شما کمک خواهند کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

همکاری با بازیگران کلیدی پس از ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights