ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

هزینه تحصیل در لهستان، ویژه متقاضیان اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

تحصیل یکی از مهم‌ترین عوامل مهاجرت و اخذ اقامت اروپا است. کشورهای اروپایی مانند لهستان که از سیستم آموزش بسیارقوی و خوبی برخوردار هستند، دانشجویان سراسر جهان را ترغیب به اخذ اقامت اروپا می‌کنند. در این مطلب قصد داریم که به هزینه‌های تحصیلی و اقامت لهستان در زمینه تحصیل بپردازیم. در واقع این متن یک راهنما برای افرادی است که می‌خواهند با اخذ اقامت اروپا ادامه تحصیل دهند.

تحصیل رایگان، جذاب‌ترین عامل برای اخذ اقامت لهستان

یکی از خصوصیاتی که دانشجویان و علاقمندان به تحصیل را راغب به اخذ اقامت اروپا و ادامه تحصیل در لهستان می‌کند، این است که اگر فردی به زبان لهستانی به صورت کامل تسلط داشته باشد، می‌تواند کاملاً رایگان در سیستم آموزشی این کشور تحصیل کند.

عدم تسلط به زبان لهستانی و تحصیل در مدارس بین المللی

در صورتی که خودتان یا فرزندانتان به زبان لهستانی تسلط نداشته باشید و فقط انگلیسی آموخته باشید، باید وارد مدارس بین المللی شوید. این مدارس و دانشگاه‌ها هزینه‌های بالایی دارد. هزینه تقریبی تحصیل در این مدارس به صورت تقریبی سالیانه 65000 زلوتی است. علاوه بر این مبلغ باید هزینه‌های جانبی تحصیل مانند کتاب، کلاس‌های فوق العاده و غیره را هم بپردازید.

اخذ اقامت اروپا و تحصیل در دانشگاه‌های لهستان

تحصیل به زبان لهستانی برای افرادی که شهروند اتحادیه اروپا هستند یا ملیت آن‌ها لهستانی است، رایگان است ولی دانشجویان بین المللی باید شهریه بپردازند. در زیر به صورت مختصر  به مسئله شهریه دانشگاه‌های لهستان اشاره شده است. در صورتی که خواستار اقامت لهستان و تحصیل در این کشور هستید، باید با موارد زیر آشنایی داشته باشید:

  • هزینه تحصیل در لهستان برای سال اول و دوم، 2000 یورو است (سالانه)
  • برای گذراندن دوره‌های کارآموزی کارشناسی ارشد و دکترا باید 3000 یورو بپردازید (سالانه)
  • اگر بخواهید د.ره‌های زبان لهستانی را بگذرانید هم باید سالانه 2000 یورو بپردازید.

توجه داشته باشید که یادگیری این زبان لازم است؛ زیرا اگر بخواهید اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کنید باید به این زبان تسلط نسبی پیدا کنید.

هزینه زندگی دانشجویی در لهستان

در مقاله­ای تحت عنوان «اطلاع از هزینه‌های زندگی در لهستان برای اخذ اقامت اروپا» تا حدودی به هزینه‌های زندگی در کشور لهستان اشاره شده است. در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید و در این کشور به تحصیل بپردازید باید بدانید که با 350 تا 550 یورو در ماه می‌توانید زندگی خود را بگذرانید.

میزان شهریه دانشگاه‌های این کشور بین 2000 تا 6000 یورو در سال است. اگر در رشته‌های مدیریتی تحصیل ‌کنید باید 8000 تا 12000 یورو بپردازید. این تنوع قیمت به نوع و سطح دانشگاهی بستگی دارد که در آن تحصیل می‌کنید.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید و می‌خواهید اقامت اروپا را از طریق تحصیل دریافت کنید، کافی است با ما تماس بگیرید. ما بی‌صبرانه منتظر دیدن شما در قله دانش و موفقیت هستیم.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

هزینه تحصیل در لهستان، ویژه متقاضیان اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights